• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

I luften med kameran igen!

Ragge 358

FD HBK Medlem
Inlägg
5.630
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021
Sv: I luften med kameran igen!

Nähääeedu Susanne, var det det du ville!!! Nu har jag tittat på filmen, tror knappast spypåsar hade räckt, aldrig i livet säger jag! :eek::eek::eek:

Skruvar och loopar om vartannat, bevaremig.....håller mig nog på rätt köl!!!

Men filmen var ju häftig, och vad duktig han är, Gustav! Kan du inte kolla om han kan fästa kameran utvändigt?
De brukar fästa utvändigt men det var en maskin som tillhör ett Ava gäng så killen hade fäst kameran därfram så alla fick med sig en filmsnutt hem.
Trevligt för dom att se håret när man flyger bunt o ryggläge o sedan hur ansiktet drar i hop sig. Håller med hujenamej. Men Det är Gustav som gör det mesta utan bunt(tror de kallar det så och snabba rollarna.Susanne
 

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Inlägg
5.929
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Sv: I luften med kameran igen!

Hej, nej släppte mitt cert för några år sedan och sålde min del i triken. Men det händer att jag hjälper Sune med lite mekande då och då.
Fotokurs, hm... Låter kul. Var, när och hur ? Funderar på att gå på en sådan.

Vi kanske ses på årsmötet...

Michael

I morn har jag fotovandring i ett naturreservat, Gäddevik. Du är välkommen dit om du är intresserad. Bäst är nog om du anmäler dig bara, risken att det blir inställt p.g.a. regn i morgon finns, så du inte åker dit i onödan. Kostar inget att vara med.

Naturfotoexkursion: fotografera höstfärger i Gäddevik - Länsstyrelsen i Hallands län

/Annette
 
H

HighwayHotel

Guest
Sv: I luften med kameran igen!

Hej,
Låter ju kanonkul, men i morgon kommer barn och barnbarn på middag. Så det funkar inte. Och vädret ser väl inte så jättelovande ut heller. Men jag får hålla utkik efter fler möjligheter.

Ha de gött.

Michael
 

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Inlägg
5.929
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Sv: I luften med kameran igen!

Ja vädret ser inte kul ut...

Den 15/11 har jag bildvisning på Båtmuseet i Onsala, tror det är kl. 19 och jag tror det är gratis, det är Onsala båt och Sjöfartsmuseum som arrangerar.
Du och alla andra som läser här är välkomna, det blir bland annat lite filmer från våra turer med Triken, men även Seamaxen när den landar på både is och öppet vatten!

Föreläsningar

/Annette
 

ejerblom

FD HBK Medlem
Inlägg
143
Kommun
Hjo
HBK-Nr
8422
Medlemskap
2023
Sv: I luften med kameran igen!

När man följer denna tråden blir man riktigt sugen igen. Har släppt certet efter 35 år. Bogsering av segel med Cessna 172 och supercub har jag ägnat en del tid åt. Är det några aktiviteter på Ragglanda nu eller inom den närmaste tiden, skulle gärna göra ett studiebesök om det går för sig?
 
Toppen