Sv: Hymercenter i Örebro
Hej.
Vi köpte vår husbil i Örebro på Hymercenter. Är nöjda med bilen. Men däremot var bemötandet från den kvinnliga försäljaren under all kritik.
När affären var gjord försvann allt proffessionellt bemötande. På våra frågor fick vi bara spydiga kommentarer. Fick känslan av att man inte var välkommen när väl bilen var såld. Är man osocial bör man hålla sig borta från kunderna. Det är i alla fall min åsikt. Speciellt när det i allmänhet gäller rätt stora pengar.
Har efter köpet ej hört något från Hymercenter. Kan inte säga att jag saknar det. Men någon ytterligare kontakt med dem från min sida kommer inte på fråga. Det finns många firmor som är bra på sitt jobb och ger kunderna det bemötande man vill ha.
M.V.H
Inget Örebro fans.
Jag får väl krypa till korset nu men ändå stå för det jag sa i mitt förra inlägg. När jag köpte min husbil så har jag bara positivt att säga om Marcus, han svarade när han lovade att göra det, var trevlig och var väldigt hjälpsam.
Nu när jag är på gång att byta fick jag prata med en hon (Marcus hade bytt avdelning inom företaget). Det går att se på deras hemsida vem som är kvinnlig säljare om man vill det. Hennes röst var otrevlig från början, som man störde henne. Man kunde tro att jag som kund skulle vara glad att hon svarade, att jag fanns för hennes skull inte tvärt emot. (Nej, jag var hur trevlig som helst). Hon skulle återkomma dagen efter sa hon, det var en vecka sen. Nåja, det finns flera husbilsförsäljare.
Det jag vill säga med detta är att det beror så mycket på vem man får prata med och att man kan ändra åsikt om ett försäljningställe.
Ha en trevlig helg..