• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Hymer B 674

F

F.d. 2692

Guest
Sv: Hymer B 674

Bonzo, först ett grattis till den nya bilen, vet precis hur det känns.

För min del klarar jag mig med kamera, gitarr och plånboken.
Men, vi är ju två som åker ut så därför blir det vågen som gäller.

Bonzo

FD HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
430
Medlemskap
2023

Nu har vi haft våran första övernattning och det var mycket positivt. Vilka goa sängar!!!! Vi har nog hittat vårat kompletta mobila boende nu. Efter en vecka är vi fortfarande lyckliga över köpet. Allting har fungerat som det skall. Jag vill inte vara negariv men är ändå berädd på att det kommer bakslag.

Vi älskar husbilslivet och våran nygamla (Hymer 674) som har allt vi önskar oss av husbilslivet. Det kommer säkert att synas när ni möter oss.

Kära klubbmedlemmar, vi ses utmed vägarna.

Kerstin Sven-Åke & Bonzo

F

F.d. 6238

Guest

Hej Bonzo.
Roligt att det funkar för Er. Vad säger Bonzo om bilen. HAha, gamle Räv!
Hur är det med hans "säng".

Hls från Berget o Monica o Kurt.

Bonzo

FD HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
430
Medlemskap
2023

Idag blev vi färdiga i J-köping så nu ser ni oss mer utmed vägarna. Ser jag en HBK:are så tvärnitar jag och Kerstin sätter på kaffet. Att träffa trevliga klubbmedlemmar både i Sverige och i Europa är kryddan i vårat liv. Förtydligande: Att få se alla fina kulturhistoriska platser och samtidigt möta likasinnade förhöjer glädjen.

Nu under EM i fotboll springer Bonzo runt här med en Sverigetröja på sig. Det är nästan omöjligt att få av den. Skall man följa Bonzos tips kommer det att gå bra för Sverige.

Vi önskar alla en trevlig husbilssommar med många fina träffar.

Bonzo, Kerstin & Sven-Åke;)

Toppen