• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Hymer 654

Roggan & Irene

FD HBK Medlem
Inlägg
277
Kommun
Mölndal
HBK-Nr
2996
Medlemskap
2022
Har köpt en helintegrerad Hymer 654 '95 och jag undrar om det finns några kul och praktiska tillbehör till förarplatsen. Passageraren har gott om fack och utrymmen men det är tomt på förarplatsen. Hela väggen är tom. Det finns ingen dörr så något praktiskt arrangemang skulle sitta fint. För övrigt hittar jag bara tillbehör till '07 och nyare.
 

Smeden

HBK Medlem
Inlägg
1.442
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
28
Medlemskap
2024
Sv: Hymer 654

Inte samma årgång som min, men kan kanske ändå ge dej en ide om hur du själv kan tillverka en?

Hälsar
Kåre

Glömde bilden, he he :)
 

Bilagor

  • Hymer inredning.jpg
    Hymer inredning.jpg
    1,3 MB · Visningar: 18

Knut

FD HBK Medlem
Inlägg
19.557
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: Hymer 654

På en 1985 modell jeg hadde en gang var bodelsbatteriet plassert nede under golvet just der. Lagde et hembygge som jeg lett kunne plukke bort når jeg trengte å komme til batteriet.
 
F

F.d. 19885

Guest
Sv: Hymer 654

Har köpt en helintegrerad Hymer 654 '95 och jag undrar om det finns några kul och praktiska tillbehör till förarplatsen. Passageraren har gott om fack och utrymmen men det är tomt på förarplatsen. Hela väggen är tom. Det finns ingen dörr så något praktiskt arrangemang skulle sitta fint. För övrigt hittar jag bara tillbehör till '07 och nyare.

Köpte en likadan och åkte till Biltema och köpte deras Teakhylla och dricka hållare, finns på båtavdelningen.....
Fina stora bilar detta, nöjd som bara den :)
 
F

F.d. 19885

Guest
Sv: Hymer 654

Köp Biltemas Teakhylla och drickahållare, det gjorde jag
 
Toppen