• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

husdjur!!!!

K

kiakenta 155

Guest
Hej igen!!!!:wink:
Har försökt få in en bild på min lilla kille Leo men tyvärr lyckas jag inte, bilden är för stor.
Vill berätta att jag är jätte duktig med att åka bil nu. Så nu längtar vi till vår husbil ska tas ut igen. Det ska bli så spännade att se om jag gillar det. Jag är nästan rumsren och matte säger att jag är en riktig goding, fast lite bus blir det ibland, det måste jag för att matte ska se mig vov vov vov. Hoppas att jag får många vänner nu vov, vov, vov

hälsningar Kia och Leo:wink:
 
F

F.d. 52909

Guest
Sv: husdjur!!!!

Hej där....klart vi vill se Leo :D försök o minska fotot i Paint till 30 kB så går det säkert bra.

Mvh

Timjas Husse
 
K

kiakenta 155

Guest
Sv: husdjur!!!!

Hej igen!!!;)
Jag fattar inte hur man gör. Vart går jag in?
Har kommit in på paint så långt har jag kommit.
Tack på förhand Kia o Leo
 
F

F.d. 52909

Guest
Sv: husdjur!!!!

Hej....du går in på Bild o Ändra storlek, sedan får du förminska fotot med minst 50 %, kanske 75 %...prova dig fram där. Ta kopia av orginalet först bara, annars är det bästa o ha ett automatiskt förminskningsprogram i datan. Har mitt på skrivbordet...praktiskt att lägga ner kopian där o sedan förminska fotot direkt, sen är det bara o hämta den därifrån när man vill lägga in det som bilaga.

Finns en beskrivning hur man gör för o hämta hem ett sådant program o även använda det här på HBK...titta under rubrik Värt att veta om forumet/ hur lägger man in bilder.

Lycka till

Mvh
 
Toppen