• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Husbilsverkstad

AnnMari & Affe

HBK Medlem
Inlägg
72
Kommun
Järfälla
HBK-Nr
1698
Medlemskap
2024
Hej!
Vi har just köpt en Burstner elegance 710G, vår första husbil. Är det någon som kan rekomendera en bra verkstad runt Stockholm där vi kan lämna in husbilen för service o.dy.
Ann-Mari :wideeyed:
 
F

F.d. 3077

Guest
Sv: Husbilsverkstad

Hej Ann-Mari
Grattis till er nya bil!! Den är tydligen ej köpt hos Mälar Camp i Märsta fö då vore Din fråga onödig.
Dit går det ju bra att vända sej,Fiatservice vägg i vägg och smärre övrig hjälp hos MC,
Mälar Camp för ju Burstner och Tage Lindström där tipsar säkert Dej om det mesta ,han är en de BÄTTRE försäljare som jag träffat!! hör gärna av Dej.
Mvh, HBK1840 Bernt
 
F

F.d. 297

Guest
Sv: Husbilsverkstad

Hej!

Vi bor i Täby norr om Stockholm. Vi har haft 9 husvagnar och två husbilar. Vi har en spritter ny husbuss Dethleff 4 veckor gammal nu 08 vi har köpt två husvagnar och två husbilar nu på Caravanhallen i Upplands Väsby där har dom verkstad och allt som man behöver hjälp med. Dom är väldigt trevliga och tillmötes gående så dit kan Ni vända Er om Ni vill ha hjälp. Nu vet vi inte vart Ni bor i Stockholm om det är norr eller söder om Stockholm. För dom har i Södertälje och Haninge också och det är samma ägare som äger alla tre ställerna men jag är inte säker på om dom har verkstad på dom två ställerna. Men vi kan varmt rekomendera Caravanhallen i Upplands Väsby dom har öppet verkstaden mellan 7 till 17.00 måndag till fredag helger är verkstaden stängd men själva affären har öppet varje dag mellan 10 till 18 så ta och slå en pling dit så får Ni med all sanolikhet hjälp med Eran bil lunschstängt mellan 13-14. Samt att dom har väldigt duktiga servicekillar i verkstaden samt väldigt trevliga ha med att göra Lycka till.

Ha en fortsatt trevlig sommar med Eran första husbil.

Anita o Risto Myyryläinen i Täby
 
Toppen