Sv: Husbilsresande miljösvin.
Allt om Stockholm avslöjar: Här ligger â€bajshuset†| Stadsliv | Allt om Stockholm
Här har det runnit ut mer än 5 miljoner liter avloppsvatten, rakt ut i sjön. Undra om det blev polisanmält, 10 liter från en husbil
Ibland finns det omständigheter som gör att vissa saker sker, sen finns det folk här som dömer utan att veta hela orsaken. Han kanske fick läckage, vad vet jag och vad vet du.
Själv har jag tvingats tömma en kassett i skogen när det blev någon form av helvetesodörer i tanken, det gick inte ens att vistas i husbilen, jag testade SÅPA för att vara miljövänligare enligt rekommendation från forumet. Försökte to.m att hälla i vanlig tankkemikalier men lukten avtog inte ett dugg. Tömningen skedde ca 15 meter in i skogen, hela området stank satan, dock var detta i skogstrakterna mot Gäddede.
Många ggr har jag tänkt tömma dricksvattentanken medans jag kör hemmåt, men avstått för att folk härinne skulle sen skriva att Chippen tömmer gråvattnet när han åker.
Gråvattnet har jag hällt ut där jag vill att det inte ska växa på tomten, det har växt så det knakade istället, blev tvingad att använda Roundup. Inte ens en lukt har det blivit som alla påstår att det blir, vi häller visserligen inte ner mjölkprodukter i vår gråvattentank.