• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Husbilsklubbens sida ett beroende

F

F.d. 839

Guest
Sv: Husbilsklubbens sida ett beroende

Kenneth & Ingela,

Bilnavigation :), rakar att vara en utav mina specialiter. Finns det nagon plats at mig i en ledande function ?

F

F.d. 839

Guest

Zubac,

... hur lang som helst .. no problems !!! Mig gor det ingenting, om nagot som ar bra sa far det namnas tycker jag.

FredrikL

HBK Medlem
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
361
Medlemskap
2025

Har lånat ut min husbil till svärföräldrarna, just nu befinner dom sig ett par mil norr om Reims på väg N51, dom ska till ett champagne-hus i Nogent-l Abbasse. Det känns i hela kroppen att man är med, speciellt som dom skickade ett sms, "hur många mil med lysande soppa-lampa kan man köra? Svar: max 40km. "vi är långt från bebyggelse!" Svar: Ni MÅSTE TANKA NU! "vi hittade en bonde med farmar-tank. Problemet löst".
Pust! Men roligt är det!
Kan verkligen rekomendera Laurent Fosse ´s champange! 6E för en flaska riktigt god skumpa!
Bilen ska sedan tydligen ner mot Alsace, vidare på den Tyska vinvägen norrut, beräknad ankomst Svedala runt den 15 okt. Nån som ser HBK 361 på vägarna, tuta gärna!
Ha det.
Fredrik

Pettsson

HBK Medlem
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
480
Medlemskap
2025

Tjingeling..

Håller fullständigt med..HBK sidan är mkt beroende...:yes: :yes: :yes: sitter där så ofta jag kan och orkar..:spinny: :spinny: :spinny: .man vill ju kolla läget liksom...:wub: :wub: kram på er alla;) :music-icon: Man ska ha husbil....tralalala:music-icon: :music-icon: :music-icon: :music-icon:

önskar vi i Smedjebacken Lotta & Stefan

Senast ändrad:
H

hianders

Guest

Beroendeframkallande är ordet, men ett skönt sådant!!! & lärorikt! Så fort man skall sätta sig och gör något vid datorn, t ex skriva platsansökningar, så måste man öppna HBK-sidan först! När jag öppnar Explorer så kommer HBK-sidan alltid upp först och då MÅSTE man kolla det senaste. Sen blir man kvär lääääääääänge!
:wub:
Men, roligt är det med så många likasinnade husbilskamrater.

hianders 145 (hans och inger andersson = hianders)

Bigge

HBK in Memoriam
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
4

Hej på er hianders, vill ni ändra till hianders 145???
Lätt fixat i så fall.
Bigge

Jenny & Micke

HBK Medlem
Kommun
Umeå
HBK-Nr
765
Medlemskap
2025

Ja, visst är man in på sidan flera gånger om dagen!

Kul att det är betydligt högre aktivitet på sidan nu än i somras!

/ Micke

F

F.d. 6238

Guest

SOS BIGGE!
Tacksam om Du kan ändra mitt "nickname" till kurt 35.

Hälsningar kurt.b:confused: :music-icon: ;) :D

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049

Det kanske är på sin plats att tala om att det är helt OK för partner att registrera sig och få ett eget ID (sk. Partner ID) med samma behörigheter.
Enklast gör man så här:
Partner registrerar sig som HBK Intresserad.
Det konto som är HBK Medlem skickar ett PM/epost till någon i HBK Web med nicknamnet på den som är partner så uppgraderas detta.

Då får man egna födelsedagar o vet vad man läst och inte om man så skulle önska.

F

F.d. 55256

Guest

Ja, visst är man in på sidan flera gånger om dagen!

Kul att det är betydligt högre aktivitet på sidan nu än i somras!

/ Micke

På sommaren är det många ute och åker utan att kunna koppla upp sig. Det är väl nu under hösten/vintern man har tid och möjlighet att kolla sidan. Dessutom är det nu man försöker hitta råd och tips på resmål. Dessutom är det nu man har olika praktiska funderingar efter sommarens resor som man kanske vill fråga forumet om, eller kanske se nåt " aha så där kan man ju göra" och få en ide om förbättring för bilen till kommande färder.
Ove.G

Anita o Dan

HBK Medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
740
Medlemskap
2027

God kväll!

Jag kollar forumet minst en gång om dagen och då är det oftast kväll (efter jobbet).
Det händer väl ibland att det blir på jobbet också och då ihop med en rast.

Det är intressant att följa alla inlägg och ta till sig nya vetskaper. Ibland blir det svårt att kolla alla inlägg som kommit in och då kommer prioriteringen in efter hur intressant rubriken verkar.

Tror jag är ganska beroende och Husbilsklubben blir den första sidan man öppnar vid datorstarten.

Hälsn Dan P, alias "Krabban"
:D

Senast ändrad:

birgitta.f

HBK Medlem
Kommun
Leksand
HBK-Nr
381
Medlemskap
2025

Jag har slutat köpa kvällstidning,- hinner iallafall inte läsa den.Använder hellre tiden till att läsa om husbilsliv.

Country

HBK Medlem
Kommun
Avesta
HBK-Nr
286
Medlemskap
2025

Ja man tittar in på husbilsklubbens sida väldigt ofta, man kan liksom inte låta bli:yes: vad
det nu beror på..

MEN det..
måste bero på att den är såååååååå himmla braaaaaa!!!!:wink:

Hälsningar

country

Kommun
Danmark
HBK-Nr
788
Medlemskap
2024

vi er også på siden som det første om morgenen og igen når vi kommer hjem fra jobbet.
jeg orker ikke tv , så når Michael ser film, læser jeg på husbilssiden.
det er altid så positivt.
VERDENS BEDSTE KLUB MED VERDENS MEST POSITIVE MEDLEMMER :music-icon: :music-icon: :music-icon:

det er vel også derfor klubben vokser så hurtigt, vi fik 788 i august og nu er der over 1000.:D helt utroligt !
hilsen Marianne og Michael

Toppen