• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Husbilsklubbens sida ett beroende

Per & Camilla

HBK Medlem
Kommun
Gnosjö
HBK-Nr
833
Medlemskap
2024
Sv: Husbilsklubbens sida ett beroende

Haha... Ja det är verkligen som du säger, ett beroende. Jag sitter framför datorn hela dagarna på jobbet och har alltid husbilsklubben.se i bakgrunden som jag uppdaterar då och då.

:) :) :)

F

F.d. 3753

Guest

zimba, du glömde blocket, den ska in emellan!:twitcy:

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021

Har tröttnat på det(förtillfället)finns bättre sidor som går före.:yes:

Birgitta & Uffe

HBK Medlem
Kommun
Skellefteå
HBK-Nr
367
Medlemskap
2026

Ett underbart beroende:spinny: :spinny: :spinny: :spinny: :spinny: :spinny: :spinny: :spinny: :spinny: som man blir lite snurrig av men man får fortfarande köra bilen utan att åka dit.
Birgitta & Uffe 367

F

F.d. 3727

Guest

Jo. Det blir för det mesta så att HBK-hemsidan är först i kön. mvh. Inga o olle.

K & P Express

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
856
Medlemskap
2025

Sitter också på jobbet och kollar sidan några ggr. dagligen + någon glutt på kvällen i mellanåt.
Nu blir det inget på en vecka, vi åker (flyger) till Malaga på lördag en vecka och då är det datorfritt!
Kan vara skönt i och med man sitter framför skärmen 8-9 timmar dagligen.
Men det ska bli kul att kolla på sidan vid hemkomsten och se vad som hänt...

F

F.d. 1539

Guest

Samma här som för er...! Svårt att samsas om dator tiden nu min son och jag:spinny: . HAr aldrig varit dator intresserad tidigare men nu springer jag fortare än sonen...:twitcy:

Camilla 1005

F

F.d. 6238

Guest

Stämmer helt Zimba.

Ibland kan jag inte sova på nätterna, går då upp och kollar läget.
Sedan efter en timma eller så så är jag trött igen.

hls kurt (35)
;)

F

F.d. 3727

Guest

Hej Zimba, Du det är lika för mig. senast i natt blev det nånstans vid "tvåblecket"

F

F.d. 3753

Guest

Här tillbringas också många timmar framför skärmarna.
Vi behöver aldrig bråka om platsen vid datorn för vi har 4st trots att vi bara är 2 i familjen. Först och främst har frugan och jag varsin stationär dator, sen har vi jobbets dator (SMHI) som alltid är igång, dessutom har vi en bärbar som vi brukar ha med i husbilen och den står i köket när vi är hemma. Alla är uppkopplade mot nätet. Har även en handdator med trådlöst nätverk.
Jag sköter SMHI-jobbet från bostaden och har mycket spilltid som jag bl.a använder till att administrera 4 olika hemsidor, 3 klubbar och 1 privat.
Säljer och köper också en del på Tradera (flytier).

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 839

Guest

Loomis,

Ar moderator - administrator pa flera andra utlandska husbilsforum men jag oppnar alltid husbilsklubben forst. Detta kan bero pa att dom har den snyggaste layout jamnford met dom andra trakiga phpBB standard forum ;)

F

F.d. 3753

Guest

Håller med dej Rolly!
De flesta PHPBB-forumen har en tråkig layout, men det beror oftast på att alla kör default.
Jag är dålig på PHP men har i alla fall en sida som jag gör i PHP, dock inget forum. Är också moderator på 2 PHPBB-forum som handlar om bilnavigation.

Julle o Gunvor

FD HBK Medlem
Kommun
Motala
HBK-Nr
567
Medlemskap
2021

Här är en till som bekänner att nyfikenhete på vad
Om vad som skrivs är beroendelikt
:wideeyed:
Hoppas den goda stämningen består

Julle i Brinka

Brittis

HBK Medlem
Kommun
Smedjebacken
HBK-Nr
455
Medlemskap
2025

Hej , här är är det en till som måste titta varje dag . :wub: Det blir nog likadant om inte mer i vinter när man inte är ute och åker med bilen . Man har ju alla vackra bilder att titta på som många medlemmar delar med sig av . :wub: Sen hoppas vi att det blir måga trevliga träffar att kunna besöka:wub: Mvh Brittis 455

FredrikL

HBK Medlem
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
361
Medlemskap
2025

Det är ett skönt beroende, som nästan alltid framkallar ett stort leende, glada och possitiva tankar om friheten i en husbil, TACK ALLA SOM BIDRAR TILL DEN MYCKET POSSITIVA HEMSIDAN, som är starkt beroendeframkallande!!
Fredrik

F

F.d. 24280

Guest

Visst framkallar husbilsklubbens sida ett beroende..och den här tråden lär bli hur lång som helst:) :) :)

F

F.d. 6238

Guest

Det är ett skönt beroende, som nästan alltid framkallar ett stort leende, glada och possitiva tankar om friheten i en husbil, TACK ALLA SOM BIDRAR TILL DEN MYCKET POSSITIVA HEMSIDAN, som är starkt beroendeframkallande!!
Fredrik

Nu gjorde du likadant --Bidrog med ett positivt tänkande--- OCH DET ÄR MYCKET BEROENDEFRAMKALLADE. Hls från kurt (Fredrik som andra namn) nr 35

Toppen