• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Husbilsklubben.se på Elmia

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: Husbilsklubben.se på Elmia

Selv om jeg ikke er 100% sikker på alle så kommer det en liste:
Damene fra listet fra venstre: Anita (Farmor Anita), Carina, Ulla (ikke sikker på hvilken av de 2 på bildet, den andre bak kamera?)
Gubbene bak er Bo og Gunnar bak sine fruer, vår Ordförande Lasse Larsson og Preben.

Lovisa

HBK Medlem
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
5889
Medlemskap
2025

Stort tack för en trevlig helg på mässan och tack för kaffe och kaka i montern! Vi tackar oxå för engagemang hos er som jobbade i montern hela helgen. (vi som ibland jobbar på mässa vet hur mycket jobb det kan vara) :yes:

Det är alltid lika trevligt att träffa alla HBKare nya som gamla medlemmar.:music-icon::music-icon::music-icon:

Nu är vi på väg hemmåt till vardagen och längtar redan tills nästa träff!:spinny:

Senast ändrad:

ThomasElisabet

HBK Medlem
Kommun
Borås
HBK-Nr
1803
Medlemskap
2025

Jag säger också Tack för kaffe o kaka o tack Lasse (ordf) för en pratstund. Nu har jag skickat in om en ställplats i Norge till kontakta oss. Har några bilder också men såg inte var jag skulle lägga in dom.

Tjing
Thomas

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021

Finns ett inlägg för några dagar sedan som heter Elmia nytt, där står det hur många medlemmar som värvades. (Tyvärr är jag dålig på att kopiera länkar) /susanne

Toppen