• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

HusbilsGaraget

F

F.d. 25246

Guest
Nu fick jag frispelet på allt som far runt vid minsta inbromsning trotts spännband mm. men ordningen ville inte infinna sig NU ÄR JAG NÖJD!!!

DSC00129.JPG

DSC00132.JPG

DSC00133.JPG

DSC00134.JPG

DSC00135.JPG

DSC00136.JPG


OBS gör ej detta utan en regelsökare finns billiga ute i handeln.

Mikkeman
 
Senast redigerad av en moderator:

Ingrid o Pålle

HBK Medlem
Inlägg
6.619
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
3493
Medlemskap
2024
Sv: Garaget

Eftersom det på en av närbilderna klart och tydligt syns att profilerna kommer från Fiamma, är det bara att kontakta närmaste husbils- eller husvagnsåterförsäljare så tar han hem dem.
 

PatricS

HBK Medlem
Inlägg
1.296
Kommun
Umeå
HBK-Nr
2899
Medlemskap
2024
Sv: Garaget

Oj - ger mycket ideer för vårt garage.
Madrassen som syns på bilden är till för att göra säng i dinetten.
 

Bilagor

  • 9184032_28_111.jpg
    9184032_28_111.jpg
    29,7 KB · Visningar: 1.480
F

F.d. 25246

Guest
Sv: Garaget

Eftersom det på en av närbilderna klart och tydligt syns att profilerna kommer från Fiamma, är det bara att kontakta närmaste husbils- eller husvagnsåterförsäljare så tar han hem dem.

Frågan löd var du köpt profilerna och då jag är återförsäljare för båda dom stora jättarna plus ett gäng små svararde jag som jag hade gjort. Skillnaden brukar vara priset:) ville bara hjälpa till inget annat. Om du tittar under företag så finns jag ej där för jag vill inte hamna i samma karuseller som andra på detta forum. För här styr avensjukan man ser inte att man kan ha nytta av varrandra.

För jag vill i framtiden kunna visa upp bra ideer och dela med mig av dom här, för forumet har gett mig så många.
Vänligen
Mikkeman
 
Toppen