• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

husbilsåkare i Norrbotten

F

F.d. 7747

Guest
Sv: husbilsåkare i Norrbotten

Hej Anita och Börje !
Har inte riktigt bestämt än om vi ska åka över Nordmaling och Bjurholm eller via Ö-vik och Fredrika , det sistnämda alternativet är något närmare men vägen är sämre . Vi har inga klubbmärken på vår nuvarande bil men det är en CI Cipro 55 halvintrigerad på Mercedes chassie . Synd att ni inte kunde vara med i Angsjön . Glömde förut att hälsa Camilla och Markus välkomna , hoppas att vi får en solig och fin helg , idag har vi riktigt dåligt väder med plusgrader och blötsnö .
Rulla lungt hälsar Anitha och RuneB .

Anita&Börje

HBK Medlem
Kommun
Bjurholm
HBK-Nr
1110
Medlemskap
2026

Camilla

Vi har satt fast våra dekaler på vår Dethleffs idag, så vi syns också.

Anitha o Rune

Vi tar på oss våra klubbjackor så att vi syns på campingen.

Hälsn Anita

F

F.d. 29774

Guest

Hej
Vist finns det Norrbottningar som är med i vår finna klubb.Vi är avunsjuka på er som bor så långt söderut som Luleå dit vi har 25 mil.Vi har tillbringat två härligt kalla fjällveckor i vår stuga vägenvästerut där vi slutplanerat vår resa till Spanien som startar imorgon den 29 mars planer på hemresan är satt till början av juni.Vi kommer att vara runt Murciaområdet idag +30 grader

Mvh/742

Kallax

HBK Medlem
Kommun
Luleå
HBK-Nr
524
Medlemskap
2026

Hej Viveka &Kjell. Hoppas resan blir bra ner till Spanien
Vi var upp till Gällivare då ni hade marknad,är en före detta Gällivarebo,bor i Kallax sen -91

golddigger

HBK Medlem
Kommun
Ydre
HBK-Nr
1851
Medlemskap
2026

KÄRRINGBERGET. Det ska vära: sväng till höger om du kommer från Bjurholm hållet!!!
Vi har varit där minst 10 gångar.Det finns många fina ställen.
Det fanns en skylt med teksten:FISKE MED KORT FÖRBJUDET. Det var tur att jag inte hade fiskekort.!!!

Senast ändrad:
Toppen