• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

husbilar med ugn?

Chippen

HBK Medlem
Inlägg
1.984
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
12955
Medlemskap
2024
Sv: husbilar med ugn?

Du tycker det inte är mindre smart att TRO att någon dömer ut något som dom inte ens har testat, men köpt.:D

Klart vi har testat den och sen placerat den i källaren, den kunde nästan lika gärna blivit lämnad till en loppis för sååå dålig är den, enligt oss!

Värma färdiglagad potatisgratäng kan man värma i kastrull också, bake off bröd blir bränt på en sida i Omniaugnen. För att undvika det kan man klippa till gallret från en engångsgrill så slipper man det problemet, fast det gallret kan man klippa till för en vanlig kastrull också.

Det finns förmodligen saker som Omniaugnen klarar som inte en kastrull klarar men ingenting vi saknar, vi saknar dock en riktig ugn ibland.


Jag är fortfarande imponerad av att folk är imponerad av Omniaugnen.
 

LGT45

HBK Medlem
Inlägg
111
Kommun
Värnamo
HBK-Nr
5048
Medlemskap
2024
Sv: husbilar med ugn?

Håller inte alls med dig om det ! Vi hade ugn i vår förra bil och använde den ofta och mycket. Saknar den i vår nya bil där den inte finns !



!!
 

kaj.p

HBK Medlem
Inlägg
2.377
Kommun
Varberg
HBK-Nr
7379
Medlemskap
2029
Sv: husbilar med ugn?

Alla lever väl sitt liv Vi släpar runt på en paellapanna från kinesen med. Säger bara Nema Problema.
 
Toppen