F
F.d. 955
Guest
Sv: Husbil under 6 meter! WHY not?
Tack Snurpan!
Jag åker till Gotland ungefär varannan månad... Jag åker ensam. Singelåkare, eller vad man nu kallas på denna sajt
Jag MÅSTE hålla nere kostnaden, eftersom det är ungefär samma pris för mig som för "alla och bilen"... Tyvärr.
För ett par dagar sedan var jag iväg och provkörde en 7 meters Marano, och det var väl inga större knöligheter, tror jag. Man måste ju träna såklart... Jag kan tänka mig att jag inte tycker det är lika friktionsfritt i tät Stockholmstrafik med en sådan bil, men det är nog träning.
Min envishet att hålla fast vid en 6-meters är fortfarande stark - jag ÄLSKAR mitt gamla Gotland och betalar inte 800 kronor EXTRA på de billigaste avgångarna för att jag köpt en bil som mäter 6,25...
Hm...trampbil...?
Min drömbil klarnar ( fast jag vete fasen om den FINNS!) :
halvintegrerad
max 6 meter
turbo diesel, gärna MINST 130 hk
gärna automat :sleep:
alde vattenburen värme
dubbelsäng UTAN stege
ej hissbar säng
kvalitetsinredning
skjutdörrar ist för luckor/dörrar
gärna färgad och ej vit...
extralås på alla dörrar
skön förarstol!
och så...; hög kvalitet på material och säkerhetstänk
Och nu till sanningens ögonblick; jag tror inte att denna bil finns. Tror ni?
Natti till alla nattåkare därute!
Tack Snurpan!
Jag åker till Gotland ungefär varannan månad... Jag åker ensam. Singelåkare, eller vad man nu kallas på denna sajt
Jag MÅSTE hålla nere kostnaden, eftersom det är ungefär samma pris för mig som för "alla och bilen"... Tyvärr.
För ett par dagar sedan var jag iväg och provkörde en 7 meters Marano, och det var väl inga större knöligheter, tror jag. Man måste ju träna såklart... Jag kan tänka mig att jag inte tycker det är lika friktionsfritt i tät Stockholmstrafik med en sådan bil, men det är nog träning.
Min envishet att hålla fast vid en 6-meters är fortfarande stark - jag ÄLSKAR mitt gamla Gotland och betalar inte 800 kronor EXTRA på de billigaste avgångarna för att jag köpt en bil som mäter 6,25...
Hm...trampbil...?
Min drömbil klarnar ( fast jag vete fasen om den FINNS!) :
halvintegrerad
max 6 meter
turbo diesel, gärna MINST 130 hk
gärna automat :sleep:
alde vattenburen värme
dubbelsäng UTAN stege
ej hissbar säng
kvalitetsinredning
skjutdörrar ist för luckor/dörrar
gärna färgad och ej vit...
extralås på alla dörrar
skön förarstol!
och så...; hög kvalitet på material och säkerhetstänk
Och nu till sanningens ögonblick; jag tror inte att denna bil finns. Tror ni?
Natti till alla nattåkare därute!