Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------Vad hände med tidningen "Husbilen"? Köpte den i juni, sedan såg jag inte tidningen trots
ivrigt letande.
Hej alla Husbilsklubbare! Då denna tråd delvis riktar sig till mig som testansvarig på tidningen Husbil&Husvagn vill jag bara visa att vi läser - och defintivt bryr oss om kritik och förslag. Inget är så bra att det inte kan bli bättre och det gäller även våra tester. Vi diskuterar ständigt förbättringar och denna tråd kommer vara till hjälp i det arbetet. Tackar för det
Vänliga hälsningar Jimmie Öbom, testchef Husbil & Husvagn samt webbansvarig Välkommen - Husbil & Husvagn
jimmie.obom@husbilhusvagn.se
Hej alla Husbilsklubbare! Då denna tråd delvis riktar sig till mig som testansvarig på tidningen Husbil&Husvagn vill jag bara visa att vi läser - och defintivt bryr oss om kritik och förslag. Inget är så bra att det inte kan bli bättre och det gäller även våra tester. Vi diskuterar ständigt förbättringar och denna tråd kommer vara till hjälp i det arbetet. Tackar för det
Vänliga hälsningar Jimmie Öbom, testchef Husbil & Husvagn samt webbansvarig Välkommen - Husbil & Husvagn
jimmie.obom@husbilhusvagn.se