F
F.d. 55728
Guest
Jag beställde en idag och jag fick ladda på med pengar. Lite svårt att veta hur mycket man behöver ladda men det löser sig nog.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Jag har samma erfarenhet av dåliga betongvägar i Slovenien. Någon påstod att de inte underhållits sedan kriget, jag vill tro att han menade det trettioåriga.Vi åkte genom Slovenien sensommaren 2017. Jag vill varna för att vägarna kan vara mycket skakiga. Framför allt där det är cementbelagda vägar.
Tyvärr nya regler från 1/4 2018. Går inte att betala i vägtullar längre. Du kan läsa mer under www.darsgo.siHar åkt i Slovenien sedan 2011 husbil över 3,5 t åkt genom lastbil/buss tullen vid motorväg för betalning, undrar om det är rätt när ni skriver om vinjett och dosa?
Stämmer. De har slut på dosor. Man får köra in på första mack i Slovenien och tala om vilken väg man ska köra och betala för det. Ni får ett intyg att visa upp vid kontroll. De ska få in nya boxar 9 Juli.Då jag skulle beställa "dosan" så gick det inte att få den hemskickad längre.
Den måste hämtas ut från ett av deras utlämningsställen.
Fick detta besked i början av Juni -18.
WillerWalle