F
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Hej.
Har precis skickat in anm avg för att bli medlem. Papper om medlemsskap kommer väl om några dagar antar jag.
Har en VW Transporter 1984 som är förhöjd och campinginredd, ingen stor o vräkig sak alltså.
Min stilla undran om hur många i klubben som har en gammal folka-buss som vi. Är det några eller har jag valt fel klubb?
Thomas Andersson
Varför blir vi inte insläppta på denna camping?Hej
Vi har en gammal ful Mercedesbuss och har alltid blivit väl behandlade. Fördelen med den är priset och att den är lätt att hitta på träffarna när den står bland 50 andra bilar.
Det är klart, vi kanske inte blir insläppta på Olofsbo camping i Falkenberg, men vad har vi där att göra....
Inlägget är sen 2008, och då var det nån tråd om någon som inte blev insläppta där för att dom hade för risig bil.Varför blir vi inte insläppta på denna camping?
Snygg och tidig husbil ser inte så många men på Öland ser jag en ganska ofta blir en framtida klassiker om den inte redan är det. Vad kostade dom när dom var nya skulle vara kul att höra.Hej! Jag har en Karman gipsy byggd på VW transporter 88. Lagom stor bil får plats i en parkeringsruta. Helnöjd med denna bil.
Peter