Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Mina senaste personbilar har varit utrustade med "run flat" däck vilket innebär att jag kan köra vidare 20-30 mil i reducerad fart. De kommer säkert till husbilar vad det lider.
Min bil var också utrustad med "run flat tire". Jag stod ut i 5 mil sedan köpte jag nya vanliga däck. Det kändes ju som att åka på trähjul. Har lagt i en flaska punkteringssray och skulle detta inte funka får jag väl ringa bärgaren.
Om inte denna typ av däck blir bättre ser inte jag fram mot att de kommer även på husbilar.
Att få ut reservhjulet är inte att tänka på !
Hälsn...... Ce-eN !
Jag hade också besvär med "vinglighet" på min första 330 D 2006 men på 2011:an är det stor skillnad. Nu är däcken lika komfortabla som vanliga.