• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

hur många dagar ungefär?

Frank Ekman

HBK Medlem
Kommun
Horn
HBK-Nr
111
Medlemskap
2024
Sv: hur många dagar ungefär?

Hej!

Vi flyttade ut i husbilen den 26 juni -09 och har ej varit utan den ännu.
Det var nog det bästa vi har gjort.
Har inte ångrat en enda dag (fast julen var lite jobbig, kunde inte julpynta som jag hade gjort tidigare)

krinil

HBK Medlem
Kommun
Vellinge
HBK-Nr
4750
Medlemskap
2025

Visst är det ett sätt att leva. Det är inte enbart antalet nätter, det är livskvaliten! Det märks inte minst på alla inläggen ovan. Jag skriver under på vart enda ett. (Vi har aldrig tidigare erkänt att vi smugit ut med vars en pilsner i husbilen, bara för att minnas, mysa, eller planera något)

Vem hade förresten varit här inne och tjatat och haft trevligt om man inte hade haft det här intresset? Tänk vilka diskussioner och stunder och framförallt människor, som man gått miste om då! :)

Sedan har vi varit på massor av konserter med husbilen som vi förmodligen inte gjort annars. Ex Eric Clapton, Per Gessle, Rocktåget, Mark Knopfler, Rhapsody in Rock, Rod Stewart, John Fogerty (inplanerad 5 juli) , mm.

Hitta en trevlig ställplats. Äta en bit mat och dricka något gott. Kort promenad eller cykeltur till evenemanget och sedan tillbaks till efterfesten i husbilarna. Det blir ofta så eftersom vi gärna samlas några stycken, planerat eller spontant!

Krister N

T

tompaline

Guest

Som nybliven husbilsägare har jag räknat ut att den kommer att stå stilla minst 300 dagar om året. Utnyttjar vi den 60 dagar så är jag nöjd. Som icke pensionärer har vi nog inte tid med mer åkande.

Mvh Wikstrom

Kul o höra att fler går ut o "drömmer"..
Den som går ned i sin segelbåt vid bryggan ofta kallas ju för bryggseglare ibland.
Vad skall vi kallas för i de läget????????????

Toppen