F
F.d. 12156
Guest
Sv: HUR GICK DET TILL
Den första verisionen var grymmare ,ska tillägga att jag hoppat fyrhjuling i snowboardhopp i skidbacken...................det gör jag inte om........höll på att slå ihjäl mig.........fast jag är fortfarande ensam om det i ombergsbacken he he .....Ja du Greven köra hoj på bakhjul är väl ingen konst.......kan väl alla,
jag raggade upp min fru med att köra bilen på 2 hjul in på hennes skola,Där hon jobbade,
riggade upp en ramp så jag kom upp,för jag visste att hon hade rast just då,Drog några varav på skolgården och immpade som attan bara för att hon skulle se mej.........och vips så var vi gifta och nu har vi två barn.......3 bilar och en massa sjukdommar.och Regn!!
MEn om vi nu ska vara helt ärliga så gick det nog inte till så..får väl med hustrus rätt göra ett tillägg här
Internet...Aftonbladet! Många timmar bakom ett tangentbord innan det blev träff på riktigt, sen gick det snabbt till förlovning, giftermål och barn. Förlovad efter 1,5 månad, gifta efter 5 månander och äldsta sonen kom efter 10 månander. Nu varit gifta sedan 2002.
//Agneta