Använder en sådan på jobb samt fritid.
Visa bilaga 190435
SUREswivel 360 degree Swiveling Pet Tie-Out
,
Den ser ju rejäl ut. Vart har du köpt den?
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Använder en sådan på jobb samt fritid.
Visa bilaga 190435
SUREswivel 360 degree Swiveling Pet Tie-Out
,
i har haft Tollare tidigare och dom kommer inte genom maskorna och har aldrig försökt fälla det. Nu har vi en Landseer och skulle nog lätt kunna fälla det. Men jag tror nog han fattar att det är ett staket precis som hemma där halva tomten är inhängnad med fårstängsel. Man får väl slå på elen annars .Intressant Per o Anne!
Hur liten eller stor hund har ni? Tar sig inte en liten hund genom maskorna och en stor hund fäller väl fårstängslet ganska lätt?
Eller har ni elen på? (OBS! Det är ett skämt - alla här på HBK har ju inte humor, så det är bäst att vara tydlig med när man skämtar).
Vi har en liten Mittelspitz och en Collie, så vi har i värsta fall båda problemen.
//Jan
Det var det smartaste i den vägen, som jag har sett.Har fixat en enkel och smidig anordning för att koppla hunden när vi parkerat.
En låswire från Biltema runt hjulet. Öglorna hakas ihop med karbinhake. Fäster kopplet på denna med en karbinhake.
Nåja, Selma verkade måttligt road av att få sitta fast på garageuppfarten.Visa bilaga 194094
Hej jag får inte nån bild /halvarFunkar denna bra? Är den tillräckligt stabil?