• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Hundhage Smart Living

bussmicke

HBK Medlem
Inlägg
24
Kommun
Sunne
HBK-Nr
31382
Medlemskap
2025
Hej!

Är det någon här som använder Hundhage Smart Living

Jag undrar om det fungerar bra och om det går att använda när man står på grus eller asfalt, där man inte får ner några tältpinnar.
Köpte en sådan provade med hunden i hemma innan man drog iväg någonstans det var tur han gnydde o pep hela tiden antagligen för han inte såg ut han är nyfiken av sig sålde den direkt och skaffade kompost galler istället funkar perfekt
 

Livsnjutaren

HBK Medlem
Inlägg
841
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
3512
Medlemskap
2024
Hagen står mycket stadigt och bra, vi använder dubbla set men sen är det en annan sak hur ofta man sätter upp den. Våran valp håller sig lugnare om han är lite avskärmad från omgivningen, det räcker med dom fönster som finns.
 

Guro

HBK Medlem
Inlägg
7
Kommun
Katrineholm
HBK-Nr
21959
Medlemskap
2024
Hej!

Är det någon här som använder Hundhage Smart Living

Jag undrar om det fungerar bra och om det går att använda när man står på grus eller asfalt, där man inte får ner några tältpinnar.
Vi har 2 x 8 stycken som fungerar bra, de står ju i princip "själva" men vi har alltid sett till att stå på gräsyta när vi att upp dem och förankrat med tunna byglar. Så på grus vet vi inte. Vi har en trappa som vi fäller ut in/ut till husbilen där har vi en bit kompostgaller som vi klippt ut för steget och fäster ihop med hagen. Är så nöjda
 
Toppen