Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Rocky var hur fin och duktig som helst!
Julian
Vet inte om du vill ha mitt råd men jag skulle åka någonstans med husbilen där hunden kan gå lös. Och glöm inte att sprida Din glädje innan och under resan. Låt hunden göra det roligaste den vet. Springa lös antagligen. Åk sedan hem och ha rolig med hunden där också!Jag drar den slutsatsen att vår hund hatar husbilsåkande och bara väntar på att få komma hem igen.
Vet inte om du vill ha mitt råd men jag skulle åka någonstans med husbilen där hunden kan gå lös. Det är svårare ju äldre hunden blir! Är det en Afghan?
Julian
Jag förstår precis! Är den längre än 10m från husse/matte, är den så upphetsad att han/hon inte längre tänker på vad den eventuellt har lärt sig. Ta två 15m spårlinor, häng en 2kg vikt i ena och hunden i andra ändan, går ner till en öde strand eller äng och låt han/hon ha sitt roliga. En vinthund måste få jaga! Minst en halv timme om dagen!Det är en Saluki. Den beter sig som en Saluki om man släpper den.
Jag förstår precis! Är den längre än 10m från husse/matte, är den så upphetsad att han/hon inte längre tänker på vad den eventuellt har lärt sig. Ta två 15m spårlinor, häng en 2kg vikt i ena och hunden i andra ändan, går ner till en öde strand eller äng och låt han/hon ha sitt roliga. En vinthund måste få jaga!
Julian
Ta två 15m spårlinor, häng en 2kg vikt i ena och hunden i andra ändanJulian
Dragkrok och släpkärra med 5 hundboxar!Min bror och svägerska funderar på att byta ut
husvagnen mot husbil. Dom har 5st labradorer(4+1)
Vad bör dom tänka på när det gäller modell o.s.v.?
Tommy R
Eftersom dom bor alla 7 i husvagnen, så tror jagDragkrok och släpkärra med 5 hundboxar!
Julian