Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
De regler som gäller för hund på strand är lokala o relativt lika i alla länder.Hej. Vi gillar att bada och sola vid havet när vi är iväg. Blir kanske lite problem att ha hund med på stranden, trots att man har parasoll? Vad har ni för erfarenhet av det? I Sverige är det som ni vet helt omöjligt att ha med hund på stranden. / Ingemar
Många campingar har stränder där hunden får va med bla Camping Ježevac, Camping Njivice, Camping Kovačine, Camping Aminess Sirena,Camping CampingIN Park Umag, Camping CampingIN Pineta Umag stars. Många fler Pineta och Nijivice kan jag rekomendera bra hund bad!
Våran hund har klarat sig bra, hon ligger i solen till hon blir varm då kryper hon under husbilen 20 min, sedan tillbaks i solen. Vi brukar bada hennes minst 2 gånger per dag, ibland vill hon inte, för hon tycker om värmen.