• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Hultsfred

F

F.d. 52909

Guest
Lite bilder från helgen i Hultsfred med ett glatt o sorglöst gäng...:) fisket var väl sådär, vissa fick två regnbågar, nån fick en...o några fick abborre. Men sköj som attan hade vi allihop.

Mvh

Hultsfred - maj - 08 130.jpg

Hultsfred - maj - 08 136.jpg

Hultsfred - maj - 08 143.jpg
 

kejo20

HBK Medlem
Inlägg
1.208
Kommun
Varberg
HBK-Nr
20
Medlemskap
2024
Sv: Hultsfred

Tjena Rollerteam
Du var snabb med bilderna du, jag får väl försöka lägga in mina med, glömde dock kameran i bilen.
Tack hela "gänget" för en härlig helg med underbara husbilskompisar, detta gör vi om.
MVH KEJO 20 utan napp
 

Carina

HBK Valberedning Sammankallande
Inlägg
5.429
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
6
Medlemskap
2024
Sv: Hultsfred

Trevligt Rollerteam med bilder från er helg :)
Va é fisken ni fick upp :wideeyed:
 
F

F.d. 52909

Guest
Sv: Hultsfred

jho just det Carina, vet att jag vanligtvis är mycket snabb o hala fram kameran i tid o otid...o denna gång måste det varit i otid när det gäller bågarna. Grabbarna var mycket snabba att rensa o tjofsa ner dom i fryslådan så jag hann inte med denna gång.

Hoppas att någon annan fick med fisken på bild...men lovar att jag ska försöka bättra mig till nästa gång. ;)
 

Hasse P

HBK Medlem
Inlägg
1.296
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
121
Medlemskap
2024
Sv: Hultsfred

:D:cool: Ja du Carina, förklaringen kan kanske vara så enkel att det var fel "gubbe" som här ovan kallas för "VISSA" fick med sig två regnbågar hem för rökning.
Sen har vi den opersonlige NÅN, som faktiskt heter Bernt i HBK 662 Bettan.
Som lite kuriosa kan jag nämna att Bernt tog sin regnbåge på flugspö han syns för övrigt på den översta bilden på cyckeln med spöt i högsta hugg, men en regnbåge fick han i alla fall med sig hem.
Jag för min del tog mina på ett nyinköpt handmålat Tobydrag från Finnland.
Under lördagen togs det upp totalt 7 st regnbågar varav 3 togs av HBK medlemmar.
Sen om REKERNA från Borås luktar dåligt och att det i sin tur inte resulterar i någon fiskefångst, ja det är jag nog mannen att svara på men inte den här gången.

Tjinge ling. :D:cool:
 
F

F.d. 52909

Guest
Sv: Hultsfred

såja, såja....rekerna lockade faktiskt 1 st abborre utav ca: en ½ fiskepinne storlek. :twitcy:
 

Hasse P

HBK Medlem
Inlägg
1.296
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
121
Medlemskap
2024
Sv: Hultsfred

:D:cool: Pu, sicken tur att du gick in och Deklarerade din fångst så att ingen tror att du åkte hem med det dåliga namnet, F....-....a .

Skit fiske på dej .:D:twitcy::p

DS, Tack alla för en sup.. Trevlig Helg.:rolleyes:
 

Bettan o Bernt

HBK Medlem
Inlägg
139
Kommun
Valdemarsvik
HBK-Nr
662
Medlemskap
2024
Sv: Hultsfred

Bettan och Bernt tackar också för en trevlig helg med genomtrevliga människor. Det är alltid kul att knyta nya kontakter. Hoppas det blir någon mer fiskeresa.
 
F

F.d. 52909

Guest
Sv: Hultsfred

Kan väl meddela att Hasse o jag har börjat lura grepp för en uppföljning till hösten, vi återkommer om plats o datumförslag. :)
 
F

F.d. 3753

Guest
Sv: Hultsfred

Jag kan meddela att ni numera kan lösa erat fiskekort för ST Hammarsjöns FVO på nätet.
Ni behöver inte vänta tills mackar eller affärer är öppna.
Gå bara in på SFK Kroken och kolla efter länken till "Fiskekort på nätet".
Ni betalar via internetbanken och fyller i lite uppgifter, sen är det bara att fiska.
Skitfiske!
 
F

F.d. 3753

Guest
Sv: Hultsfred

Jag kan meddela att isen på Välen är gångbar nu, mellan 1 och 2 dm.
Här kan du pimpla bl.a regnbåge.
Bra husbilsplatser för ett 10-tal bilar dessutom nya toaletter varav 1 med handikappramp.
Det bästa är att du kan fixa fiskekortet på nätet.
Skitfiske!
 
Toppen