Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Jag hittar inte maxvikt för den som ska cykla.Ska det vara smått, bra att cykla på och el så är Brompton det som är bäst.
Fold Up Bikes, UK Fold Away Bicycles for Ladies & Men | Brompton Bikes
Den klarar riktigt tunga personer utan problem. Är hållbar, har varianten utan el. Men prova den först, sportig körställning, däck med 7kg tryck och ganska smal sadel. Köregenskaperna är jämförbara med stor cykel.Jag hittar inte maxvikt för den som ska cykla.
Tack, jag har min Gazebike mini flexline som är bra för mig. Söker ev en bättre till min ”gladbo” än hans från Biltema.Den klarar riktigt tunga personer utan problem. Är hållbar, har varianten utan el. Men prova den först, sportig körställning, däck med 7kg tryck och ganska smal sadel. Köregenskaperna är jämförbara med stor cykel.
Om du hittar nya skriv adressen här.
Ska det vara smått, bra att cykla på och el så är Brompton det som är bäst.
Jag har varit väldigt sugen på Brompton men intresset svalnade när jag läst kommentarer från några missnöjda ägare. Enligt dem är den bra på asfalt men inte alls på blöta grusvägar. Fälgbromsar+grus, damm, lera gör att fälgarna slipas sönder. Problem med kedja och växlar också, tydligen. Men de ser onekligen små och händiga ut.Ska det vara smått, bra att cykla på och el så är Brompton det som är bäst.
Tja jag bor ju i Spanien. Tyvärr vad gäller leveranser bor jag utanför EU då jag är skriven på Gran Canaria. Och hem får jag alltid problem med leveranser från fastlandet. Oftast skickar de inte till GC och om de gör det fastnar det i tullen lång tid. Enklast är att lasta in de i skuffen och ta med dem på färjan hem.
Visa bilaga 166648
Tja jag bor ju i Spanien. Tyvärr vad gäller leveranser bor jag utanför EU då jag är skriven på Gran Canaria. Och hem får jag alltid problem med leveranser från fastlandet. Oftast skickar de inte till GC och om de gör det fastnar det i tullen lång tid. Enklast är att lasta in de i skuffen och ta med dem på färjan hem.
Visa bilaga 166648
Det där med euro och EU har inget samband. På den tiden Serbien-Montenegro var ett land så hade Serbien sin egen valuta och Montenegro hade och har fortfarande euro. Svårslaget!En undran tillhör inte GK EU? Varför har då öarna euro som betalpengar?
Obs en undran.Måste vi ha passet med ?
Lite komplicerat. Alla människor är med i EU, men inte gods. Liksom Åland ligger de utanför EU:s tullområde på gott och ont. 0% moms på mat, 7% allmän moms, frihandelsområde. Men för alla grejer som ska in är det problem med tull och kostnader. Vanlig post går bra, men inte grejer som man beställer.En undran tillhör inte GK EU? Varför har då öarna euro som betalpengar?
Obs en undran.Måste vi ha passet med ?
Om du hittar nya skriv adressen här.
Kolla på www.elhoj.com
1000kr rabatt till medlemmar i klubben.
Precis köpt två st, ser väldigt fina ut, skall bli kul att prova när solen tittar fram.Hej ! En sådan har jag haft i sju år nu och fungerar fortfarande lika bra.
Hälsningar Sanddammaren