• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Hjelmsjöviks camping i Örkelljunga

forsis

HBK Medlem
Inlägg
14
Kommun
Västerås
HBK-Nr
990
Medlemskap
2024
Hej!
Detta hände oss på Hjelmsjöviks camping nu i sept.-09 i Örkelljunga. Vi kom dit en Söndag eftermiddag, och sökte efter någon i Receptionen, men det fanns ingen vid denna husvagn som det stod skulle vara Reception. Vi åkte runt lite för att kolla lite lediga platser, när en kvinna började vifta till oss (där stod det Campingvärd) vi tyckte att hon verkade påverkad av något , hade fläskläpp med stort sår, rött märke under ett öga, men mycket trevlig och önskade oss välkomna vi kunde ta vilken plats som helst. Hon pekade på Servicehuset som såg mycket bra ut på långt håll. Vi undrade när vi skulle betala för vi skulle vidare efter en natt. Det kommer vi och gör senare i kväll fick vi till svar. Mycket riktigt kom ett par från husvagnen där Receptionskylten var på kvällen och tog betalt, jag talade om att det fattas toa-papper till 2 toaletter, men det skulle fixas och det gjordes, dom talade om att det städas varje dag, men det kan vi inte hålla med om, det var skitigt i dusch och toa-utrymme så jag ville inte duscha där. Köket ska man inte tala om där var mögel lukten stark, skåpluckor hängde , kylskåpsdörrar som hängde och icke fungerade. Tyvärr kommer vi aldrig att åka dit igen, och jag förstår inte folk som var långliggare hur dom står ut med detta.
 
F

F.d. 18073

Guest
Sv: Hjelmsjöviks camping i Örkelljunga

Oj, är hon kvar där ännu.
Vi var där för en fyra år sedan och då hände samma sak.
Hon kom viftandes med en trasa i handen. Vi tänkte ,vad är nu detta för en människa. Trots utseendet var hon trevlig att prata med och vi fick också själv välja plats.
Håller fullständigt med om att trots servicebyggnaden var tämligen nybyggd då, så var städningen under all kritik. det blev aldrig riktigt torrt i duchrummet vilket gjorde att man kände mögeldoft så fort man kom in.
Sedan förekom tydligen bagageförsäljning av sprit också. För det kom en bil och stannade och ut kom flera av långliggarna för att hämta sina flaskor.
Såg inte särskilt trevligt ut.
Vi har inte åkt dit sedan dess. Dock inte på grund av campingen utan att vi slutat ta in på campingar överhuvudtaget.
 
F

F.d. 3379

Guest
Sv: Hjelmsjöviks camping i Örkelljunga

Hjälmsjöviks camping har varit stängd 1års tid
du måste mena Hjälmsjö camping. Heikki från Hjälmsjövik
 

forsis

HBK Medlem
Inlägg
14
Kommun
Västerås
HBK-Nr
990
Medlemskap
2024
Sv: Hjelmsjöviks camping i Örkelljunga

Tack för att det finns en annan familj som har samma känsla som vi vad det gäller denna camping.

Hälsningar

Kjell o Christina
 

forsis

HBK Medlem
Inlägg
14
Kommun
Västerås
HBK-Nr
990
Medlemskap
2024
Sv: Hjelmsjöviks camping i Örkelljunga

Hjälmsjöviks camping har varit stängd 1års tid
du måste mena Hjälmsjö camping. Heikki från Hjälmsjövik
HEJ!!

Ursäkta felet med Hjälmsjö camping, och inte Hjälmsjöviks camping, men huvudsaken att vi har upplevt samma med denna camping, man gör reklam med fräscht servicehus som inte stämmer ett dugg, det är helt otroligt att SCR kan ge denna camping 3 stjärnor, dom är inte värda mer än 1 stjärna i SCR , hoppas att detta ändras till nästa år. Jag tänker maila till SCR och meddela detta om denna camping!!!!
 
Toppen