Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Ladda hem appen rädda hjärtat så ser men var de finns där man befinner sig
hjärtstartare, (Defibrilator) du hittar runt om butiker etc.är "idiotsäkra".D.v.s. de kan inte skjuta om de avläser någon som helst aktivitet i hjärtat.Du kan inte göra fel
Är det så? Jag har för mig att hjärtstartaren bara kan användas för att ge impuls till ett hjärta som flimrar. Det är därför viktigt att kunna ge hjärt- och lungräddning även om man har tillgång till En hjärtstartare. Om hjärtstartaren känner att den inte kan starta upp hjärtat, så meddelar den att man ska fortsätta med hjärt- och lungräddningen.
Är det så? Jag har för mig att hjärtstartaren bara kan användas för att ge impuls till ett hjärta som flimrar. Det är därför viktigt att kunna ge hjärt- och lungräddning även om man har tillgång till En hjärtstartare. Om hjärtstartaren känner att den inte kan starta upp hjärtat, så meddelar den att man ska fortsätta med hjärt- och lungräddningen.
Vi köpte en och har med oss varje gång vi åker i bussen![]()