D
Deleted member 11118
Guest
Är i Tyskland, övernattade på en stellplatz. Hade ingen ström. När jag vid 3 tiden på natten var uppe på toa, spolade jag och plötsligt slocknade hela panelen och kylskåpet. Satte på panelen igen, spolade i vattenkranen, allt slocknade, provade igen satte på ljuset, allt slocknade. Kan batteriet vara helst slut, det är 4 år gammalt. Vi har under dessa fyra år stått mest med ström.
Nu står jag med ström och då funkar allt, gjorde en test idag, drog ut elsladden och efter 4 timmar spolade jag, allt slocknade igen.
Tror vetenskapen på forumet att jag behöver ett nytt bodelsbatteri så köper jag ett i Tyskland. Tacksam för några svar innan söndag kväll.
Ska vara på resande fot i 14 dagar till, tänkte bo på en del vingårdar och där får man ingen ström.
Kan som avslutning upplysa att vi har något över 30 grader.
Nu står jag med ström och då funkar allt, gjorde en test idag, drog ut elsladden och efter 4 timmar spolade jag, allt slocknade igen.
Tror vetenskapen på forumet att jag behöver ett nytt bodelsbatteri så köper jag ett i Tyskland. Tacksam för några svar innan söndag kväll.
Ska vara på resande fot i 14 dagar till, tänkte bo på en del vingårdar och där får man ingen ström.
Kan som avslutning upplysa att vi har något över 30 grader.