Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Fyra XXXX vete tusan, hade det vart XXX hade jag fattatKolla TV4 i kväll kl. 21.00! Calle Moraeus ska berätta om hur han gick ner 18 kg på fyra månader med hjälp av XXXX - ja, vad tror ni?
Jappe
LCHF kan ju vara bra för vissa men har man en del sjukdomar kan det vara direkt farligt i stället - de få längre studier som finns är ju inte uppmuntrande om man tex har kranskärlsproblem. Det finns ingen diet som är allsmäktig tyvärr.
Kan inte längre bara tiga när det låter som om LCHF är dunderkuren som räddar allt och alla, den kan vara lika farlig som bra.
LCHF går ut på att minska sockerintaget och det mår alla bra av! När det gäller kranskärlen så är det en mycket god idé att minska sockerintaget. Det verkar som du har samma källor (fällor) som Livsmedelsverket.
Hjärtkärlsjukdom | Kostdoktorn
Jappe