F
F.d. 25230
Guest
Sv: helintegrerad eller inte ?
sopkärl köpte jag ett på ikea och satte på dörren och vipps så kunde inte barnbarnet ramla ner vid utsteget , minus med den vi har är, orkar inte hålla värmen vid minusgrader riktigt, mörk inuti , skulle ha störrekyl med frys, sen e den ganska motorsvag, det är en burstner A 646 -95, annars är den ganska bra, fast vill man ha ljusare och kunna använda på vintern så får man väll se sig om efter en vinterisolerad och då byter man ju uppsig samtidigt,
Vi har kollat in hymer och dom verkar bra de vi sett inte som svärmors lull lull hobby som ja kallar den ,
Ha de gött
nenne2, PS nu har man fått massa bra tipps , så nu sitter vi och kollar blocket varge dag hehehe får se va de kan bli
Hej igen, det enda som vi igentligen saknar på den vi har med praktiska saker är ett sopskåp, annars har man hängare för ytterkläder och sko låda gorde ja en själv,Jo det blir ju så att man får åka och kika på lite husbilar och vi åkte och tittade på den vi har nu i oktober 2008 och sedan åkte vi runt i flrea omgångar hela vintern och tidiga våren och kom på att den var just den vi kände för men som jag skrev det är den som passar oss just nu och om några år kanske vi vill ha långbäddar .
Det vi uppskattar som praktiska saker är skoskåp och klädgarderob/klädhängare vid dörren http://www.husbilsklubben.se/forums/husbil-image-4311-1241975092.html .
Bra soputrymme .
Samt är den väldigt luftig och mycket fönster http://www.husbilsklubben.se/forums/husbil-image-4312-1241975268.html .
Du kan ju titta i "min husbil" på olika användare så ser du hur dom bor .
Den som jag länkade till har ju en våningsäng i bak och vi entren så kan man ju ta upp en glugg för skoförvaring när man kommer in .
sopkärl köpte jag ett på ikea och satte på dörren och vipps så kunde inte barnbarnet ramla ner vid utsteget , minus med den vi har är, orkar inte hålla värmen vid minusgrader riktigt, mörk inuti , skulle ha störrekyl med frys, sen e den ganska motorsvag, det är en burstner A 646 -95, annars är den ganska bra, fast vill man ha ljusare och kunna använda på vintern så får man väll se sig om efter en vinterisolerad och då byter man ju uppsig samtidigt,
Vi har kollat in hymer och dom verkar bra de vi sett inte som svärmors lull lull hobby som ja kallar den ,
Ha de gött
nenne2, PS nu har man fått massa bra tipps , så nu sitter vi och kollar blocket varge dag hehehe får se va de kan bli