W
Weckman
Guest
Man får betala 20:- till på medlemskapet så får man tillgång till smileys Swisha GunnarMen hur får du dit dina smily? Mina försvinner bara.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Man får betala 20:- till på medlemskapet så får man tillgång till smileys Swisha GunnarMen hur får du dit dina smily? Mina försvinner bara.
Du har kanske fått vanish på fingrarna,Men hur får du dit dina smily? Mina försvinner bara.
Swish swash swosh va lätt det går ; )Man får betala 20:- till på medlemskapet så får man tillgång till smileys Swisha Gunnar
Men är en plåtas en husbil? Är inte det en inredd skåpbil... ?Ja t.ex. en plåtis är väl egentligen helintegrerad, om definitionen på en sådan är att bodel och förardel är sammanbyggda i en och samma struktur.
När har man störst glädje av smilys? När man åker hel eller halvintegrerat.
Jag hoppas väl det inte händer någon något, hel/halv/personbil/cykelttll rolf o marie menar du verkligen det du skrev om helingrerad är säkrare hajvintrgrerad då tycker jag veryligen synd om dig hoppas inerligt att du inte råkar ut för en krock, ta det försiktit så kanske vi träffas i gen på detta forum ha det så vänligabra hoppas inget händer.
med vänliga säkerhets hälsningar Beroka