• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

hej

Status
Stängd för vidare inlägg.
F

F.d. 15483

Guest
Sv: hej

men dom gratis liksom era grus och asfaltplatser

T

Teddi

Guest
Sv: hej

ja tror ja har för stor spontanitet,,ja skriver som ja tycker,,inte bra alla gånger,,ock när då denne man--vilket för övrigt är en sann kompis har lagt in mitt självporträtt,,sååååå,

då drar ja den slutsatsen med dessa foto att #länkarna# är ju en mycke större rörelse,,
men där kan man ju åtminstone supa ihop:D oavsett underlag,,bara lite mer skrapsår på grus:p annars föredras gräs,,både till min hund,,ock till de ofrånkomliga #bakruset#,:p,

ja tycker de e synd att inte platser sköts på ett korrekt sätt,,själv blir ja så himla glad när man anländer till en plats som nån annan delat med sej av, men ja har tröttnat på att agera polis nere vid holmen, ,den siste bilen,,en 8-10meters burstner,,står på tvären,,tar upp 5-sex park-platser,,folk ringer till mej,,när ja e i ystad,,ock är förgrymmade, ,vi pratar om vuxna människor på holmens parkering,,tänk att det alltid måste vara någon som står för detta spektakulära beteende,,förbaskat synd!!!

till jappe ock många nya vänner,,jag-vi älskar er:p vi kanske syns nån gång,,ha de,,teddi,,

Bilagor

• canon 2011 164.jpg
    canon 2011 164.jpg
    3 MB · Visningar: 2
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen