Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Lite synd att klubben inte driver våra frågor gentemot myndigheter. Nu har klubben stämpeln "gulle-gull"-klubb med inbördes beundran. Helt OK om man inte har några större ambitioner. Lite talande är att i trådar med frågor om hur klubben agerar i viktiga frågor om t.e.x. ställplatser, är det knäpptyst från ansvariga i klubben. I denna tråden var man snabb att svara. Med så många medlemmar borde vi vara ett tungt argument i viktiga frågor som berör framtiden för oss alla. Hoppas att denna konstruktiva kritik inte medför att man hamnar ute i kylan.
Det var det svaret jag befarade. Trist både för klubben och oss medlemmar.
Att bli förbannad på mitt inlägg. Att bli kallad kravmaskin.Kan du utveckla ditt svar lite mera?