Bill39
HBK Medlem
Dóro Tou Theoú
Och varför inte Greta... eller Greter?
Det finns både "Megalos" i detta namn och det innehåller starka R-ljudet...!
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Dóro Tou Theoú
Och varför inte Greta... eller Greter?
Det finns både "Megalos" i detta namn och det innehåller starka R-ljudet...!
Tack...Jag tror ju säkert att den hunden har det underbart tillsammans med Dig och betydligt bättre än den skulle ha i det vilda. Vi har ju även tagit hand om hundar från VOOV - Jourhem för djuren så att våldsutsatta ska kunna fly men tänk på smittorisken så att allt blir rätt när du kommer tillbaks till Sverige. Mycket skit sprids ju via illegal import.
God Jul önskar vi.
Hade länder haft samma kontroll av människor, som rör sig över gränserna, som de har när det gäller djur, så hade vi kanske aldrig haft någon Covid-19-pandemi.Så en sak kan ni alla i Sverige vara att min hund för med stor sannolikhet inte in någon sjukdom i Sverige... Värre är det med mig själv.... Där är ju ingen koll
Njaa... Vissa hundar har det bra, men oftast är det de hundar som är där turister och restauranger är som har det bra,Rävar och vargar har inta pass när det springer över gränsen. Inte har de fått sprutor heller
Rätta mig Peter, men jag upplever att streetdogs i Grekland har det relativt bra?
Vi upplever det mycket växlande beroende på vart man kommer, vilken årstid, även årsvis kan det växla! På många ställen accepteras inte nytillkomna hundar (alla vill tillhöra en flock) av den "infödda" flocken och de far mycket illa.jag upplever att streetdogs i Grekland har det relativt bra?