• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Hallå Webbmaster Svart vatten

Bennsan

FD HBK Medlem
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
12368
Medlemskap
2021
Sv: Hallå Webbmaster Svart vatten

Något fel är det. Trådskaparen borde väl läsa sin egen tråd & se alla frågetecken från läsarna & förtydliga så att det han skrivit blir begripligt.:confused:
Bennie

carsten

HBK Medlem
Kommun
Båstad
HBK-Nr
792
Medlemskap
2025

...som jag sagt tidigare i annat inlägg att det finns en massa märkliga kufar på forumet och inte verkar det minska allteftersom antalet medlemmar ökar.....

atina1

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
20782
Medlemskap
2024

Jo ni förtåsigpåare!
Ha!
Jag för söker bara hjälpa till när där uppstår problem.
I dag var "Nämnda" gråvatten behållare "Knust" ( Norska kan va svårt)
av någon "Klantskalle"! Samt att "Klantskalle Nr,1 inte hängt upp dylig Rostfri grej.
Jag upplyste på hamnkontoret vid ettablering av "svartvatten ", va nu inte så (dumma) naiva som dom i Skanör, & tro att vatten rinner uppför.
"Ps" nu vill jag inte göra reklam för Skanör, så ni kan kolla för där är "bara" 10 Ställplatser "Ds"

F

F.d. 4220

Guest

Nu till min fråga, på Limhamns småbåtshamns ställplats är där en "rostfri" skylt
(Sponsrat av Husbilsklubben!)
vid "svartvattentömningen" alltså ¨ej skitvatten" eller??????
Vad är "sponsrat" ?

Att de som innehar ställplatsen har fått ett bidrag eller delar (sponsring) från Husbislkubben för att anordna tömning innebär inte att HBK sköter nämnda anläggning på något sätt. Det är ju upp till dem som äger platsen att ta hand om.
HBK har ingen anställd personal över huvud taget.

Jag tycker det är bra att du sagt till på hamnkontoret så att de kan reparera SIN anläggning.
"Gråvatten" = disk- duschvatten mm.
"Svartvatten" = Toatömning.

Svaren är som jag tolkat inläggen/frågorna, men jag kan ha missförstått...

//Stefan

Toppen