• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

HA HA HA

Mangan1

HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
1328
Medlemskap
2025
Sv: HA HA HA

Om jag skall lägga min del till det OOOOooo-troligt rOliga så:

Det är när jag spelar "dummare" än vanligt då gånger jag träffar en mycket grå/allvarligt person,
dessutom då nära vänner omkring mig ser vad jag håller på med... Jag kan "spela" mycket
O-kompetent, kanske för att jag egentligen är det? Vilket som, jösses vad många skratt det blivit genom åren.

En gång var vi på en fest, där en dam tog sig på mycket Stort allvar, sittandes och spelandes gitarr... F-n flög i mig :gnu: och efter mycket smicker om hennes talang,
fick jag henne att försöka lära mig att spela gitarr... Hohoho (jag hade då själv spelat i typ 15år) Hon slet sitt "Hår" i bortåt 30min. Å se :twitcy::twitcy: Hon var en OOOtroligt duktig lärarinna,
för helt plötsligt kunde jag spela gitarr!!! 73 jazz ackord avverkades på mindre en än minut och ... SMACK... Där satt örfilen!!! :p:p:p

Det är säkert, hon klappade till "stackar Oskyldiga lilla mig" :D
Hahahaha... Ingen Humor helt enkelt! Men jädrar vad gött folk skrattade!
Beroende på mitt "hyss" eller för örfilen? Vad vet jag, många skratt har det blivit genom åren när jag berättat om denna fest! (mitt hyss)

Skall tilläggas, jag fick en kram när hon sedermera lugnat ned sig! (Stora Charmen fick slita hååårt... :angel:)

Ja, ja.. Sådan är jag!
Skyll det på mina föräldrar, dålig uppfostran... ;)

Mvh. Magnus

Toppen