• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Hämta husbil i Tyskland!

Sander

HBK Medlem
Kommun
Mariestad
HBK-Nr
5894
Medlemskap
2025
Sv: Hämta husbil i Tyskland!

Hade mina försäkringar hos Tre kronor(Swedbank). Tecknade en importförsäkring hos dem för 30 dagar. den sista maj. fick ej tid för regbes förrän 12 augusti. Tre kronor vägrade förlänga försäkringen, ringde till flera andra bolag som ej ville teckna förssäkring på tillfälligt registrerat fordon. Caravan försäkring, där jag tidigare varit kund, hade däremot inga problem att försäkra husbilen så jag kunde använda den under sommaren, därtill till en anständig kostnad.
Mina övriga försäkringar blir nu flyttade till Caravan försäkring efter förfallodag.

Trafikförsäkring kan inget bolag neka

I

Ixeofors

Guest
Sv: Hämta husbil i Tyskland!

Äntligen!!

Nu är vi äntligen klara, husbilen är idag registreringbeiktigad och godkänd, och har fått sitt svenska registrerings nummer.
Så vi väntar endast på att få hem ägarpapper och nummerplåtarna.

Riktigt skönt att den är redo för kommande husbils säsong!! :) Snart åker den in i en lada för vinterförvaring!

/Ronny

Senast redigerad av en moderator:
Toppen