Gunillas Kenth
HBK in Memoriam
- Kommun
- Hässleholm
Äntligen ligger jag på rätt sida gränsen.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Hej
Är detta bestämt,undras?
Ringde pensionsmyndigheten härom da'n, och dom sa att det finns ett förslag till höjd pensionsålder men att riksdagen inte hade fattat nåt beslut i frågan, och detta kan ta lång tid.
Men du kanske har fått reda på nåt som inte jag ( eller pensionsmyndigheten) har fått reda på.
Ser fram emot att få veta var du fått reda på detta.
Hejs
Claes 105
Det borde ju bara va bra, då kan de ju suga ut mer skattepengar av oss.Jo jag såg något om 68 år "fegar" dom nu igen, där har snackats om Pension vid 70 år!
Är dom rädda för att där blir för många Husbilar på vägarna, där för vill dom höja?
Mvh.
...Nu stiger medellivsländen snabbt, och kommer inom något decennium ha nått 85. ..
Men det är ju olika medellivslängd för män och kvinnor. Skall man följa utredarens tankegångar om att pensionsåldern skall höjas i takt med medellivslängden, så borde ju pensionsåldern vara olika för män och kvinnor. Alltså bör män kunna gå i pension tidigare än kvinnor, kanske vid 62 års ålder, medan kvinnor får jobba kvar tills de är 68. Det vore väl rimligt så att alla får lika många år att slippa arbeta.
Johan K.