• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Hållare för datorn

F

F.d. 15874

Guest
Gunnar!
jag måste få fråga dig hur du gjorde när du hade din dator i din gammla bil,mellan sätena,jag har försökt att göra på et viset mer kommer inte på hur jag ska göra för att få det som du hade,har börjat navigera med source,så det skulle vara till hjälp om du kunde tala om hur du tillverkade stativet för datorn.
MVH:per 891/
 

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
17.586
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Sv: Hållare för datorn

Ja, vad gör man? Man tager vad man haver.....!

Jag hade en bit av en aluminiumstege som jag modifierade lite så den passade datorn. Svetsade till en bit fyrkantsrör så det passade att fästa i befintligt hål i stolsunderredet. Fyrkantsröret passade precis i fyrkantshålet till stegens ena steg, klart!

Se mer på min hemsida. (klicka på min profil så kommer du dit.)

PS. Jag tyckte det var bättre att flytta din fråga till en egen tråd. Hade ju inte med lagar att göra. DS
 
F

F.d. 15874

Guest
Sv: Hållare för datorn

Tack Gunnar!
jag missade igår att skriva under rätt tråd,men det löste ju du,Tack;
jag kollade på din sida och det ser ju jätte bra ut har redan börjat mäta hur jag vill ha den,det ser ut som jag kommer att göra någon form av snurr platta under där datorn kommer att stå så vi båda kan nå den.
Jag tror det kommer att bli bra tillslut.Tack!!
Trevlig midsommar på er!!!
 
Senast redigerad av en moderator:
Toppen