• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Här hoppar inga halta löss!

F

F.d. 24718

Guest
Sv: Här hoppar inga halta löss!

Just så har jag tänkt mig det hela, men kanske finns det bättre material än Frigolit. Försvann dom andra Gladbertarna? Dom tog väl inte mitt utbrott på allvar?

:twitcy:

Jappe

Vet inte om jag räknas till ovan nämnda personer men min ursäkt till frånvaron är att jag tvingas närvara på jobbet samt att pendlingsbilen inte är utrustad med mobilt internet. Men nu är jag hemma och "på igen.:cool:

Ang. isolering, ska prata med min vän och tillika byggnadsingenjör om Thermo-Reflekt. Ska bli intressant att höra vad han har att säga. Återkommer med hans synpunkter.

MVH
Glad Magirus:D
 
F

F.d. 346

Guest
Sv: Här hoppar inga halta löss!

Kan du inte göra en lucka ut i det fria vid ev. dambesök. Det svalkar ju ner och kan bli riktigt skönt. Men det är klart, vi män har ju en inbyggd termometer och det kanske inte är så roligt om "den står på minus" vid dambesök!!

Anders :):):):):):):)
 
Senast redigerad av en moderator:
Toppen