• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Hämtar min Carthago

Carthagofrik

FD HBK Medlem
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
1399
Medlemskap
2022
Sv: Hämtar min Carthago

Tjena grabben nej det är nog inget att ha men tänkte prova ett nytt märke en stund men jag är inte sämre en jag kan ändra mig

F

F.d. 4380

Guest

Lite nyfkna ...vilken modell blev det ?

Britt o Roger ( Som har en Carthago 47 I till påseende i helgen !! )

Senast redigerad av en moderator:

Smeden

HBK Medlem
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
28
Medlemskap
2025

Ja skulle det inte vara nå´t för dej, så kan vi väl byta "rakt över" :D:D

Vad gör man inte för en kompis! :p

Kåre

F

F.d. 25023

Guest

Trevligt, vi blir fler, vi hämtar vår Carthago också nu på tisdag den 7:e, och åker direkt mot sydeuropa.

Har aldrig kört Carthago än, bara provsuttit en med Fiat-chassi. Hoppas på det bästa. Motorn är Mercedes 3l, med automat och modellen I44 -08.

Var hämtar ni eran?

Hälsning jyrkla/274

F

F.d. 4380

Guest

Finns det någon märkesklubb för Carthago förresten ??

Britt :wub:

Nils & Birgitta

HBK Medlem
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
2234
Medlemskap
2025

Hej Carthagofrik Sitte just nu utanför Växsjö i vår T51 har haft den i 4 månader. Och kan säja att vi har varit ute var helg. Vi är nöjda med köpet.Nils

F

F.d. 25023

Guest

Hej Hymer?frik,

Vi åker Tyskland, Belgien, Frankrike, Nord-Spanien, Portugal ner till Algarve-kusten, sedan
Costa de la Luz i Spanien och sedan Solkusten vid Malaga, Fuengirola. Tar säkerligen en månad i Marocko också under januari, och sedan tillbaka till Portugal.

Vi fricampar mestadels, åker bara till campingar att tvätta kläderna kanske 1 dag av 14, därför Portugals sydkust, jättetrevligt, vackert och vänligt mot husbilar.

Hemåt någon gång i maj/juni nästa år.

Vi kanske syns, vore trevligt!
hälsning jyrkla

A.Borg

HBK Medlem
Kommun
Partille
HBK-Nr
71
Medlemskap
2025

Hej alla nya Carthagoägare!
Om ni meilar ert intresse till kare.ehn@telia.com så får ni kontakt med Carthagoklubbens kontaktman.
Välkomna skall ni vara som ägare till en Carthago.
Anders.B

jerkerfot

HBK Medlem
Kommun
Nynäshamn
HBK-Nr
2127
Medlemskap
2025

Hej Smeden

Carthagom är säkert till salu, jag har själv varit hos P-O och tittat på hans tysk-impotrerade bilar( hymer och pilot tror jag det var år -06 och-07) men hah verkar inte billig

Carthagofrik

FD HBK Medlem
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
1399
Medlemskap
2022

Jerkerfot ville bara säga att jag bara har hållit mig till Hymer hitills aldrig ägt en Pilot och aldrig varit dyr.

Toppen