• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

GUSUMTRÄFFEN

Bettan o Bernt

HBK Medlem
Kommun
Valdemarsvik
HBK-Nr
662
Medlemskap
2025
Sv: GUSUMTRÄFFEN

HEJ! Alla glada HBK:are (och någon avundsfrisk )skickar här lite bilder från en mycket trevlig och rolig träff , tack vare er så blev träffen i "mitt tycke" heltfantastisk
Tack än en gång.MVH Från två trötta.
( Fick även med en bild på golfmästare Rune)

Bilagor

• Gusumsträffen 034.JPG
    Gusumsträffen 034.JPG
    1,2 MB · Visningar: 8
  • Gusumsträffen 035.JPG
    Gusumsträffen 035.JPG
    1,2 MB · Visningar: 3
  • Gusumsträffen 036.JPG
    Gusumsträffen 036.JPG
    1,2 MB · Visningar: 6
  • Gusumsträffen 037.JPG
    Gusumsträffen 037.JPG
    1,1 MB · Visningar: 6
  • Gusumsträffen 038.JPG
    Gusumsträffen 038.JPG
    1,2 MB · Visningar: 5
  • Gusumsträffen 039.JPG
    Gusumsträffen 039.JPG
    1,3 MB · Visningar: 5
  • Gusumsträffen 014.JPG
    Gusumsträffen 014.JPG
    1,2 MB · Visningar: 4
  • Gusumsträffen 020.JPG
    Gusumsträffen 020.JPG
    1,3 MB · Visningar: 6
  • Gusumsträffen 022.JPG
    Gusumsträffen 022.JPG
  • Gusumsträffen 030.JPG
    Gusumsträffen 030.JPG

Postis

HBK in Memoriam
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
3

Nu är vi hemma igen med denna upplevelse i minnet. Denna var absolut den bästa träff vi varit på.
Tack Hasse o Mariane och Bernt o Bettan för det fantastiska arbete ni lagt ner för att vi skulle få en så lyckad helg och tack alla medlemmar som bjöd på er själva och roade oss.

:music-icon: Britta och Nisse:music-icon:

Sune-S

HBK Medlem
Kommun
Trollhättan
HBK-Nr
1518
Medlemskap
2025

Nu är vi hemma igen med denna upplevelse i minnet. Denna var absolut den bästa träff vi varit på.
Tack Hasse o Mariane och Bernt o Bettan för det fantastiska arbete ni lagt ner för att vi skulle få en så lyckad helg och tack alla medlemmar som bjöd på er själva och roade oss.

:music-icon: Britta och Nisse:music-icon:

Vi håller med föregende skribent en STORhälsning till alla på träffen:santa-4-icon:

Solveig & Sune S

F

F.d. 55338

Guest

HEJ! Alla glada HBK:are (och någon avundsfrisk )skickar här lite bilder från en mycket trevlig och rolig träff , tack vare er så blev träffen i "mitt tycke" heltfantastisk
Tack än en gång.MVH Från två trötta.
( Fick även med en bild på golfmästare Rune)

Vi förstår att ni är trötta efter allt ni arrangerat! En stor eloge till er 4! Detta var vår första träff med HBK och vi tycker allt var så positivt bl a att få träffa så många nya trevliga människor. Campingen var helt fantastisk och vilka campingvärdar!!!
Var så säkra, vi kommer på fler träffar och vi hoppas få träffa er igen!!

:yes: Ove och Lizzy

Postis

HBK in Memoriam
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
3

Oj oj jag glömde en viktig sak i mitt tack i gårkväll jag var naturligtvis trött efter 35 mil.
Ett stort tack till campingvärdarna på Yxningens Camping Annelie & Rembrandt som mottog oss med ett glatt humör och mycket god serviceanda hit återkommer vi absolut när vår färdväg är i denna del av landet och tack för presenten vi fick när vi checkade ut.

yxnenscamp.jpg

Toppen