• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

gul motorvarnings lampa

Status
Stängd för vidare inlägg.
F

F.d. 53358

Guest
Sv: gul motorvarnings lampa

Efter två verkstadsbesök, fick jag rådet att köra MINST två mil varje gång jag startade motorn, för att inte partikelfiltret ska sätta igen. Det gör jag nu och problemet med lampan och svag motor har inte kommit igen. Men visst är det konstigt att behöva köra två mil i onödan, för att spara miljön.
:wideeyed:

F

F.d. 52908

Guest

Hej. Har också fått liknande råd när verkstaden hade släckt lampan(500 spänn), men inte fan hjälper det, sökte en annan verkstad som bytte en givare så var det löst för denna gång. Motorstörningslampan är ingen kul grej. Tror att dessa råd gäller gamla dieslar.
Sören

F

F.d. 53358

Guest

Hej. Har också fått liknande råd när verkstaden hade släckt lampan(500 spänn), men inte fan hjälper det, sökte en annan verkstad som bytte en givare så var det löst för denna gång. Motorstörningslampan är ingen kul grej. Tror att dessa råd gäller gamla dieslar.
Sören

Min är en 2012 a

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen