• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

GPS

F

F.d. 50103

Guest
Hej! Har en Garmin Colorado 300, som jag haft i båten. Nu tänkte jag höra med Er om vilket som kan va bästom man är på vägarna. Skall jag köpa cd:n, City Navigator® Europe NT eller är Europe microSD™/SD™ card, bättre? Vad tror Ni?
MvH rlundkvist
 

Kingen

HBK Medlem
Inlägg
4.289
Kommun
Färgelanda
HBK-Nr
2
Medlemskap
2024
Sv: GPS

Du menar att du ska ha Coloradon 300 som GPS-navigator i bilen?
Jag har använt en Europakarta i min Colorado 300 och använder den oxå till Geocaching.
Fungerar perfekt när man får lite kläm på det.
Har den liggande löst på ett SD-kort som kan kopieras vid behov.
 
F

F.d. 50103

Guest
Sv: GPS

Hej Peder/Tack för svaret, kan kopieras låter väldigt intressant, speciellt som det inte är så långt till Färgelanda från Uda/kunde va kul att se hur det ser ut innan man ev. köper Garmins cd för 1295:- alt. sd kort för 1195:-/Hälsningar Rolf!
 

Kingen

HBK Medlem
Inlägg
4.289
Kommun
Färgelanda
HBK-Nr
2
Medlemskap
2024
Sv: GPS

Hej Rolf

Tar med mig GPS-en till Uddevalla i morgon (ons) för jag är på Äsperödsskolan i morgon.
Ring mig på mobilen så kan jag stanna till hos er på vägen hem beroende på när ni är hemma.
 
F

F.d. 50103

Guest
Sv: GPS

Hej Peder!
Låter toppen, jag är i Kungälv i morgon men kan förmodligen vara hemmavid 16-tiden. Om inte annat är frun hemma hela dagen och jag ringer Dig vid lunchtid imorgon, så avtalar vi närmare vad som är lämpligt för Dej! Vi bor i närheten av Äsperödsskolan, Sixtens Shellmack på Västgötavägen kanske kunde vara lämplig mötesplats.
Vi höres/mvh Rolf
 
Toppen