• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Gps

Ragge 358

FD HBK Medlem
Inlägg
5.630
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021
Detta har det väl skrivits om innan men,sonen ska köpa en billig Gps i morgon till tjejen i julklapp med Danmark i ialla fall vad ska man köpa för någon?
Jag skall med o hjälpa honom helst en för max 1000-Duger en biltema/susanne
 
Senast ändrad:
F

F.d. 4380

Guest
Sv: Gps

Såg att Elgiganten säljer Garmin Nuvi 200 för 899krmed Nordenkartor.

Roger
 

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Gps

Det billigaste alternativet är att lägga in Wisepilot på mobilen. Då har man alltid färska kartor med fartkameror och trafikinformation. Mobilerna idag har ju GPS inbyggt, om inte finns det billiga GPS-puckar. Dessutom behöver man inte veta adressen till sitt mål, det räcker med namn eller telefonnummer! Enklare kan det inte bli! Den går att testa gratis i fem dagar.
 
Senast ändrad:
L

Lelle_22

Guest
Sv: Gps

Dô Jarmo! Klocka går fel - kolla med en allmenackmakare!

Lelle_22
 

Ragge 358

FD HBK Medlem
Inlägg
5.630
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021
Sv: Gps

Köpte en TomTom 200 1200:- De hade Mio för 700:- Jag tror de hade en billig Garmin också.
Skulle nog köpt en själv för vi har en som sitter i h bilen som heter VDO dayatona.
Tom tomen var ju liten o smidig kanske lite liten display för mina ögon./susanne
 
L

Lelle_22

Guest
Sv: Gps

Jarmo!
När jag kollade den blinkande punkten förra gången visades klockslaget 23..nånting.
När jag kollade nu går den rätt!!!
Lelle_22




Äsch!
Skit i de´ Antagligen vet jag inte vad jag pratar om. Kollade på Jarmos.com och hittade en blinkande punkt som jag klickade på.
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 3088

Guest
Sv: Gps

hej

Det är nog med Gps som med allt annat man får vad man betalar för.
Kolla tidigare inlägg om gps-er, en del är bara skräp

Mvh/Gurra
 
Toppen