• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

GPS Snooper Syrius 7000

F

F.d. 50077

Guest
Är det någon som har erfarenhet av Snooper Syrius 7000 Europe?
Ger information för broar,tunnlar o s v .
Har för avsikt att skaffa en eller finns det alternativ?
 
F

F.d. 5361

Guest
Sv: GPS Snooper Syrius 7000

Bra navigation. Jag ha använt och testad före året
men det är inte billig

Säljarer i Tyskland är Kienzle och navi heter Ventura 7000

Bäst i test av Reisemobil International och NaviMagazin

Med alla camping och ställplatser från BordAtlas och ACSI

Mer svenska information hitta du på Snooperuk.com S7000 Truckmate

Hälsningar

norbert
 
F

F.d. 50077

Guest
Sv: GPS Snooper Syrius 7000

Hej Norbert
Den du testade var det en Snooper CC 7000 och var den svenskspråkig??
Kienzle i tyskland kallar den Ventura S 7000 och är speciellt avsett för husbilar.
Skulle beställa den, men dom säljer bara inom Tyskland. Språk endast tyska,engelsta o
franska. Priset i Sverige 7085:-Kr, i Tyskland 6.235:-kr.
 
F

F.d. 53287

Guest
Sv: GPS Snooper Syrius 7000

Hei

Jeg kjøpte meg en Snooper S7000 Ventura på eBay - The UK's Online Marketplace for ett par måneder siden og betalte 380,- GBP. Du får den absolutt billigst dersom du handler fra UK. Jeg er godt fornøyd med denne. Du kan velge mellom flere språk, deriblant Norsk, Svensk og Dansk. Denne modellen er beregnet for Bobiler og du legger inn høyde, bredde, lengde o.s.v. så finner den en rute uten hindringer.:)

hilsen

Einar
 
F

F.d. 5361

Guest
Sv: GPS Snooper Syrius 7000

Hej Norbert
Den du testade var det en Snooper CC 7000 och var den svenskspråkig??
Kienzle i tyskland kallar den Ventura S 7000 och är speciellt avsett för husbilar.
Skulle beställa den, men dom säljer bara inom Tyskland. Språk endast tyska,engelsta o
franska. Priset i Sverige 7085:-Kr, i Tyskland 6.235:-kr.

Ha testad precis Snooper Ventura S 7000 med tyska
Kosta idag med frakt till Sverige 6 230.15 Kr
Som jag ha testad ha man sagt det kommer i svenska också.
Jag frågade efter just nu. Kan svara i morgon

Hälsingar

Norbert
 
F

F.d. 50077

Guest
Sv: GPS Snooper Syrius 7000

Hei

Jeg kjøpte meg en Snooper S7000 Ventura på eBay - The UK's Online Marketplace for ett par måneder siden og betalte 380,- GBP. Du får den absolutt billigst dersom du handler fra UK. Jeg er godt fornøyd med denne. Du kan velge mellom flere språk, deriblant Norsk, Svensk og Dansk. Denne modellen er beregnet for Bobiler og du legger inn høyde, bredde, lengde o.s.v. så finner den en rute uten hindringer.:)

hilsen

Einar

Har kollat in the UK, men hur vet jag att det finns på olika språk,det framgår inte eller
är det inbyggt hos alla GPS.Tack för svar.
Hälsningar
Reiner
 
F

F.d. 53287

Guest
Sv: GPS Snooper Syrius 7000

Hei

Jeg sitter nå og blar igjennom språkene en kan veksle mellom på min Snooper S7000 Ventura og jeg kan velge mellom følgende: Norsk, Portugisisk, Polsk, Engelsk, Fransk, Tysk, Nederlandsk, Flamsk, Svensk, Finsk, Dansk, Spansk og Italiensk.

Så du trenger ikke være redd for å kjøpe denne modellen da du får både svensk tale og tekst :)

Har nå sjekket på Ebayadressen: Snooper Ventura S7000 UK EUROPE MOTORHOME CARAVAN GPS on eBay (end time 04-Feb-10 23:20:43 GMT) og der er prisen GBP 359,99 og GBP 14,99 i frakt til Sverige.

Hilsen

Einar
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 5361

Guest
Sv: GPS Snooper Syrius 7000

Hei

Jeg kjøpte meg en Snooper S7000 Ventura på eBay - The UK's Online Marketplace for ett par måneder siden og betalte 380,- GBP. Du får den absolutt billigst dersom du handler fra UK. Jeg er godt fornøyd med denne. Du kan velge mellom flere språk, deriblant Norsk, Svensk og Dansk. Denne modellen er beregnet for Bobiler og du legger inn høyde, bredde, lengde o.s.v. så finner den en rute uten hindringer.:)

hilsen

Einar

En bra pris i UK men vet inte, kanske äldre Ventura ?

Den engelska handlare på eBay-UK har bara kartuppdatering upp till ända 2009 ? :confused:

FREE software & map updates!
At Snooper we understand the difficulties of fast moving technologies. No sooner have you purchased a new PC or Television and it’s already out of date, that’s why we are offering free map and software updates until the end of 2009! As Snooper’s Ventura technology get’s better and better you can keep up, knowing you have always got the most up to date unit on the market!

Med tysk Ventura får man kartuppdatering för 30 länder upp till ända 2010

Hälsningar

Norbert
 
F

F.d. 53287

Guest
Sv: GPS Snooper Syrius 7000

Hei

Det stemmer ikke helt. Jeg har vært i kontakt med fabrikanten i UK og de fortalte meg at det kommer en oppdatering i første kvartal 2010 og den er gratis. Vil bli underettet på E-mail når denne blir tilgjengelig. Kjøper du en GPS i 2010 fra UK så er det nok gratis oppdateringer på denne ut året. Men, send dem en E-mail og spør dem. E-mail: support@snooper.eu :)

Hilsen

Einar
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 5361

Guest
Sv: GPS Snooper Syrius 7000

Ha få svar av snooper

Finns alla europeiska huvudspråk (inte bask och skotska, irländsk)
i tala och text

Precis så som "einarmel" skrev igår.

Med pris från UK är det en av bäst lösningar för navi i husbil, tycker jag


Hälsnigar

Norbert
 
F

F.d. 50077

Guest
Sv: GPS Snooper Syrius 7000

Hei

Det stemmer ikke helt. Jeg har vært i kontakt med fabrikanten i UK og de fortalte meg at det kommer en oppdatering i første kvartal 2010 og den er gratis. Vil bli underettet på E-mail når denne blir tilgjengelig. Kjøper du en GPS i 2010 fra UK så er det nok gratis oppdateringer på denne ut året. Men, send dem en E-mail og spør dem. E-mail: support@snooper.eu :)

Hilsen

Einar

Hej Einar

Tack för all information, gäller detsamma för Norbert,har beställt en idag.
Priset 5060:-kr. Det första alternativet i Sverige 7049:-kr.
Var finns du i Norge,kankse vi kan träffas i sommar och jag bjuter på en DRAMM.
Ha det

REINER
 
F

F.d. 53287

Guest
Sv: GPS Snooper Syrius 7000

Hei Reiner

Jeg tror ikke du vil bli skuffet over valget du har gjort. Jeg ble det ihvertfall ikke da jeg valgte denne GPS'en.
Jeg har også en TomTom 930T og en Pioneer AVIC-D3 og jeg er ikke i tvil om hvilken jeg foretrekker. Det dårligste kjøpet jeg gjorde var AVIC-D3 til over NOK 12000.-. Det kommer nye kart hvert år til denne men de koster en formue. NOK 2500 - NOK 3000 og for de pengene kan du kjøpe en helt ny enhet. Det er bare å velge mellom fabrikantene.
Alle GPS'er har diverse "Bugs" i operativsystemet, men disse blir som regel rettet opp med nye oppdateringer og vanligvis er disse gratis, men ikke hos Pioneer. Der kommer oppdateringene sammen med kartplaten til ovennevnte blodpris.
Nå fikk jeg luftet litt frustrasjon over Pioneer og det er jo bra :)
Jeg bor i Sandnes i Vest-Norge, 15 kilometer fra Stavanger. Men, jeg kjører til Sverige 2 - 3 ganger i året, da som regel til Strømstad, men også lengre nedover vestkysten. Jeg kjører i en Hobby Toscana Exclusive 750 bobil med registreringsnummer SD40337 og NB 5430 (Norsk Bobilforening). Dersom du ser denne bilen så ta kontakt. Da spanderer jeg også en DRAM (eller flere :)) og så kan vi utveksle erfaringer om både det ene og det andre. Jeg blir 67 år til sommeren så jeg har jo litt livserfaring :)

Vennlig hilsen

Einar
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 50077

Guest
Sv: GPS Snooper Syrius 7000

Hei Reiner

Jeg tror ikke du vil bli skuffet over valget du har gjort. Jeg ble det ihvertfall ikke da jeg valgte denne GPS'en.
Jeg har også en TomTom 930T og en Pioneer AVIC-D3 og jeg er ikke i tvil om hvilken jeg foretrekker. Det dårligste kjøpet jeg gjorde var AVIC-D3 til over NOK 12000.-. Det kommer nye kart hvert år til denne men de koster en formue. NOK 2500 - NOK 3000 og for de pengene kan du kjøpe en helt ny enhet. Det er bare å velge mellom fabrikantene.
Alle GPS'er har diverse "Bugs" i operativsystemet, men disse blir som regel rettet opp med nye oppdateringer og vanligvis er disse gratis, men ikke hos Pioneer. Der kommer oppdateringene sammen med kartplaten til ovennevnte blodpris.
Nå fikk jeg luftet litt frustrasjon over Pioneer og det er jo bra :)
Jeg bor i Sandnes i Vest-Norge, 15 kilometer fra Stavanger. Men, jeg kjører til Sverige 2 - 3 ganger i året, da som regel til Strømstad, men også lengre nedover vestkysten. Jeg kjører i en Hobby Toscana Exclusive 750 bobil med registreringsnummer SD40337 og NB 5430 (Norsk Bobilforening). Dersom du ser denne bilen så ta kontakt. Da spanderer jeg også en DRAM (eller flere :)) og så kan vi utveksle erfaringer om både det ene og det andre. Jeg blir 67 år til sommeren så jeg har jo litt livserfaring :)

Vennlig hilsen

Einar
Hej Einar
Tack,det var intressant,samma bilmodell som våran.Vi var i Fjällnäs förra året och såg en
likadan, (kanske var Du)när vi var på väg till Norge.Finns inte så många av den sorten.
I våran husbil finns en blaupunkt GPS med backkamera som standard men pajade redan
efter 2 månader.Bil levererad juni 2009.Väntar fortfarande på den.
Vi börjar säsongen mitten av april och åker via Falkenberg (AVEN I, Leif o Gunvor följer
med) till kontinenten.
Jag är modell 1943, och ska vi ta en Dram för varje år,så kanske vi får stanna en vecka
extra.:twitcy:

Hälsningar

Lena & Reiner
 
F

F.d. 53287

Guest
Sv: GPS Snooper Syrius 7000

Detta verkar vara ungefär vad jag också är intresserad av! Jag har alltid en lite oro för att man någon gång ska missa en skylt och åka in någonstans där man inte tar sig fram eller ut igen för egen maskin...
Men är den inte billigare här?
Snooper S7000 Ventura Navigation Unit: Amazon.co.uk: Amazon.co.uk:

Hei

Jo, det var billigt. Har aldri sett denne GPS'en så billig noe sted før. Dersom du ønsker deg en slik så slå til :D

Vennlig hilsen

Einar
 
F

F.d. 53287

Guest
Sv: GPS Snooper Syrius 7000

Hej Einar
Tack,det var intressant,samma bilmodell som våran.Vi var i Fjällnäs förra året och såg en
likadan, (kanske var Du)när vi var på väg till Norge.Finns inte så många av den sorten.
I våran husbil finns en blaupunkt GPS med backkamera som standard men pajade redan
efter 2 månader.Bil levererad juni 2009.Väntar fortfarande på den.
Vi börjar säsongen mitten av april och åker via Falkenberg (AVEN I, Leif o Gunvor följer
med) till kontinenten.
Jag är modell 1943, och ska vi ta en Dram för varje år,så kanske vi får stanna en vecka
extra.:twitcy:

Hälsningar

Lena & Reiner

Hei Reiner

Har planlagt å reise til Strømstad i Påsken. Deretter blir det til Tyskland i hele mai måned. Så blir det Tyskland og antagelig videre i 2 måneder, august og september. Hadde 160 overnattinger i bilen i 2009 så den blir mye brukt. :)
Er i grunnen ikke særlig imponert over Hobby-fabrikkens evne til å levere deler dersom dette blir nødvendig. Er heller ikke imponert over Kunderservice :mad: dersom du kjører innom fabrikken i Tyskland. Bortsett fra det er jeg godt fornøyd med bilen og det er som du sier ikke så mange av den typen vi har :)
Når det gjelder en dram pr år så er jeg redd for at det ikke hadde hjulpet med en ekstra uke. Måtte hatt minst en måned til å komme til hektene igjen. Blir så jæ.... fyllesjuk :mad: så det er nok best å være litt forsiktig. :twitcy:

Ha ett herlig Bobilår.

Einar
 
Senast redigerad av en moderator:
Toppen