• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Golfspel

F

F.d. 273

Guest
Både jag och Mariann spelar golf. Som vanligt med varierande resultat. Visst är det bra att så många golfklubbar har "ställplatser" i anslutning till golfbanan för oss greenfee-spelare.

I en tidigare tråd har det framgått att det finns en del golfspelare i vår husbilsklubb. I god tid inför nästa säsong må vi enas om en golfträff till våren, kanske ett ett golfmästerskap till hösten. Golfspel kombinerat med sedvanlig husbilssamvaro.

PS! Planerar golfspel på Borås GK i morgon förmiddag. Förmodligen sommargreener. Om inte sommargreener så spel på en utmärkt bra vinterbana. Golfsäsongen är inte slut.

Golfhälsning
Alf och Mariann
 

Krister Ursula 18

HBK Medlem
Inlägg
2.370
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
18
Medlemskap
2024
Sv: Golfspel

Vi önskar en trevlig golfrunda.
Jag har spelat nya banan för ett antal år sedan. Om jag minns rätt så kändes rundan i benen för den slingan är backig.
Hälsn.Krister o. Ursula.
 

Frankia

HBK vice ordförande
Inlägg
5.536
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
549
Medlemskap
2024
Sv: Golfspel

Hej!

Det låter trevligt med en golfträff till våren.
Vi spelar golf bägge två och kommer gärna.

mvh

Åke o Gittan
 
Senast ändrad:
F

F.d. 24299

Guest
Sv: Golfspel

Här är två till som gärna ställer upp på lite golf, dessutom har vi en oavslutad golftävling med Ursula och Krister ( lite fuktigt sist ).
:)
 

Krister Ursula 18

HBK Medlem
Inlägg
2.370
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
18
Medlemskap
2024
Sv: Golfspel

Det stämmer Thomas. Det kom ju en hel del vatten sist vi spelade.
Men för att inte stelna till under tiden, har vi lagt oss i träning på Friskis o. Svettis. Fortsättning följer.
Hoppas det fungerar med den nya bilen för er.
Hälsa Fances.
Krister o. Ursula.
 

Krister Ursula 18

HBK Medlem
Inlägg
2.370
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
18
Medlemskap
2024
Sv: Golfspel

Golfsäsongen är avslutad för i år för vår del och klubborna inställda i förrådet.
Men jag ser att det finns golfare anmälda till årsmötet. Så lite golfspel på en närliggande bana någon av dagarna kan va kul.
Om intresse finns så fixar vi något. Hör av er.
:snow-icon: Ursula o Krister:snow-icon:
 

allerth

HBK Medlem
Inlägg
5
Kommun
Västervik
HBK-Nr
647
Medlemskap
2024
Sv: Golfspel

Hej!

Min fru och jag har stort intresse för golf. Att åka husbil till olika golfbanor är en perfekt kombination. Vi har besökt en hel del banor och då framför allt i södra Sverige. I sommras körde vi runt i Danmark och spelade golf.
Skulle vara trevligt med någon tävling!

God Jul ocg Gott Nytt År
önskar vi båda
:santa-2-icon:
 
F

F.d. 273

Guest
Sv: Golfspel

Tiden går snabbt mot våröppna banor. Kolla gärna tråden "Golfande HBK:are - god jul"

Golfhälsning oc God Jul // Alf
 
F

F.d. 52927

Guest
Sv: Golfspel

Hej alla golfare!
Frugan o jag kommer gärna när det golfas.
MVH Cathrin / Janne
 

Berra

FD HBK Medlem
Inlägg
462
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
536
Medlemskap
2023
Sv: Golfspel

Hej och gott nytt golf år vi kommer gärna om det passar frugan arbetstider. Men vi
börjar spela denna veckan om vädret tillåter



MVH Ingela-Bertil:mcride:
 

reinar

HBK Medlem
Inlägg
14
Kommun
Kil
HBK-Nr
991
Medlemskap
2024
Sv: Golfspel

Hej !

Jag och min fru väntar på vår första husbil som vi hoppas blir klar till påsken.
Vi spelar också golf så det skulle vara roligt med en golfrunda, vi har också spelat på
ett antal banor runt om i Sverige. Här i Kil har vi en vacker golfbana som jag tycker att ni ska prova om ni inte redan har gjort det.

God fortsättning till er alla

Reinar och Tora
 
F

F.d. 410

Guest
Sv: Golfspel

I veckan hämtar vi vår nya bil, golfklubbor har vi sedan tidigare.

Vi ser fram mot att träffa nya golfvänner.

Ann-Christin & Anders
 
Toppen