• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Golfande HBK:are - God Jul

F

F.d. 273

Guest
God Jul på Er alla golfspelare i HBK. Jag har kollat igenom "Golf Lounge" , vi är tillräckligt många med golfintresse för att det skall kunna bli några intressanta och spännade golfträffar 2008.

Det finns många bra banor som gärna ser gästande golfspelare. Svårigheten kan vara att ge plats för uppställning av 10-15 husbilar, oftast finns det bara färdiga platser för några få husvagnar/husbilar. Men,men ..................

Jag kollar upp möjligeterna på Borås GK - min hemmaklubb, som har två fullängds 18 hålsbanor. Kanske spela "lära känna" 9 hål scramble lördag fm.(södra banan), 18 hål singel lördag em/kväll(norra banan) och avsluta med 18 hål greensome söndag(södra banan). Klubben har bra restaurang, omklädning/bastu och klubbrum för samvaro. Bra banor i Borås från mitten Maj månad.

Kolla gärna Bildspel

Bilägger en fil där jag samlat de HBK:are som på något sätt visat intresse för Golf.

MVH// Alf
 

Bilagor

  • HBK golf.xls
    15 KB · Visningar: 65
Senast redigerad av en moderator:

Frankia

HBK vice ordförande
Inlägg
5.536
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
549
Medlemskap
2024
Sv: Golfande HBK:are - God Jul

Hej Alf!

Strålande initiativ. Ett sådant måste givetvis belönas med närvaro. Vi kommer gärna till Borås någon gång till våren.
Just nu är husbilslösa. Med blandade känslor sålde vi Frankian för en månad sedan. Så nu är vi på jakt efter en nyare.
God Jul :santa-2-icon:

Åke o Gittan i Karlstad
 
B

Bosse & IngaLill

Guest
Sv: Golfande HBK:are - God Jul

Hej Alf.
Här har du två golfare som ser fram emot en eventuell golfweekend i Borås.
Bosse & IngaLill.
Bjärkis
 

Berra

FD HBK Medlem
Inlägg
462
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
536
Medlemskap
2023
Sv: Golfande HBK:are - God Jul

Vi hänger på om det går. Första rundan i ökelljunga i går sommargreen.så nu börjar
säsongen MVH Bertil L:yes:
 

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
9.827
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049
Sv: Golfande HBK:are - God Jul

Lägg gärna in Golfrundor under Träffar o Evenemang så blir det lättare att samlas
 

roffelar

HBK Medlem
Inlägg
14
Kommun
Falkenberg
HBK-Nr
880
Medlemskap
2024
Sv: Golfande HBK:are - God Jul

Hej, jättebra idè, vi kommer gärna och spelar fre-sö, ska bli kul att träffas, Mvh Kerstin o Rolf
 
F

F.d. 273

Guest
Sv: Golfande HBK:are - God Jul

Jag fortsätter lobbyjobb med att fixa golfrundor i Borås men uppmanar andra att också kolla in möjligheterna på sina klubbar.

Tävlings och sällskapsspelsintensiteten på min hemmaklubb är stor, tävlingsprogrammet och företagsgolfen för 2008 är inte fastställda varför situationen är osäker. Största svårigheten förmodligen plats för våra bilar, framförallt lördag-söndag. Arrangemang vardagar något enklare.

När någon HBK:are har någon golfaktivitetet fastställd skall den naturligtsvis ut under Arrangemang och Träffar.

// Alf
 

Wallgrenos

HBK Medlem
Inlägg
17
Kommun
Borås
HBK-Nr
95
Medlemskap
2024
Sv: Golfande HBK:are - God Jul

Hejsan Jag ( Lars ) spelar också gärna golf. Även min hemmabana är Borås GK. Kul om det kan bli lite spel av. Mvh Lars
 

ullabulla

FD HBK Medlem
Inlägg
82
Kommun
Falkenberg
HBK-Nr
1247
Medlemskap
2022
Sv: Golfande HBK:are - God Jul

Hejsan!
Vi är nyblivna medlemmar i HBK och hänger gärna på när det gäller golf.
:yes:Hälsningar Ulla o Stephan
 
Senast ändrad:
F

F.d. 52923

Guest
Sv: Golfande HBK:are - God Jul

Jag Spelar Golf Har 21 I Hadikap Medlem Bedinge GK
HBK NR 574 Chita o Liselott
 
B

Bjarne

Guest
Sv: Golfande HBK:are - God Jul

Hej!
Jag spelare också golf. Är medlem i Ulricehamns Golfklubb.
Skulle vara kul med ett HBK-mästerskap.
Bjarne
 
Toppen