• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Goda råd som jag inte bad om

Peter Lindblom

HBK Medlem
Kommun
Säter
HBK-Nr
10167
Medlemskap
2026
Sv: Goda råd som jag inte bad om

Det är precis därför detta forum samt HBK på Facebook är så trevligt. Raka motsatsen till den (tyvärr till största och sanna nidbilden av den) avundsjuka svensken.
Frugan postar ingenting på Facebook om husbil eller något relaterad, den gång hon gjorde det fick hon inga kommentarer eller likes (säger kanske mer om hennes "vänner" än något annat :rolleyes:). På väg till Stockholm stannade vi i grannsamhället/mindre staden för att handla på Willys, där såg jag Helenas väninna, hon låtsades inte se oss för att vi kom i husbilen, hej.. HEJ! till slut "hörde" hon mig. "är ni jämt ute och gnider i den där" sa hon till frugan alldeles grön i ansiktet ....
Mina vänner "gillar"oftast men det är aldrig den sanna glädjen man får från andra husbilsvänner.

Det är skönt med ett forum för husbilsägare :)

Peter :)

Toppen